pondělí 2. května 2011

2. května ve znamení růžového pavouka

Den 2. květen je pro mnohé jenom další obyčejným dnem, ale pro fanoušky X Japan je 2.květen den vzpomínkový...


...2.května roku 1998 nás opustil růžový pavouk. Hideto Matsumoto.

Je to již dlouhá doba, ale každého kdo je měl rád píchne u srdce.
Spáchal sebevraždu kdy se objesil na ričníku na klice. Existuje mnoho dalších teorií proč, ale jenž je ta správná se nedozvíme. Málem jsem na jeho výročí dnes zapomněla, ale naštěstí jsem si nastavila upozornění ať nezapomenu na to tiché vzpomínání na symbol, co se nosí v tento den.

Růžová stuha okolo pravého zápěstí. Mám ji na ruce tak, aby šla vidět. Málokdo tohle vyznává, ale já ano. Myslím si, že je to milé na hcvíli si zavzpomínat, pustit si jeho písničku. Pink Spider mi ještě dneska nehrála, ale při cestě domů to napravím.

Yoshiki sám psal na Facebook, že na hideho vzpomíná. Všichni na něj vzpomínáme.

Jeho byla škoda, že si vzal život, ale pravda je, že onen růžový pavouk se naučil létat. Proto kdo jej znal a měl jej rád, prosím vemte si alespoň takovou stuhu kolem zápěstí. Obyčejnou růžovou stuhu, aby jste mohli příjemně vzpomínat. Je to takové živé... Ano, živé... připomínejte si jej... všichni si jej připomeneme...

hideto

Žádné komentáře:

Okomentovat