úterý 12. dubna 2011

Nebo spíše, když budeme mít stejné sukně.
/*perex*/

Ano, zní to snad i divně, ale jak je pro někoho klasické oblečení rifle pro mne to je černá sukně nebo i jiná.
Proč to tu píši? Snad jen tak, aby tu nebylo takové mrtvo.
Dneska jsem se neučila ani zítra, ale od středy ano. No nevadí.
Když už jsme u té sukně, tak Kitsune bude mít stejnou jako já jenom možná jinou látku a beze spon co mám. Přidala bych vám i fotku, ale sukni má půjčenou švadlena, aby ji mohla napodobit. Musím říci, že je úžasná, když nám ušila týlové sukně, co vlastně se dají nositj ako spodničky. Ta má je už více na nošení venku, ale u Kitsune to chce ještě jednu pod ní, jelikož to bylo šité jako spodnička. Musím říci, že nechat si šít věci je taky úžasné.
Dneska jsme se šli podívat po legínách pod ony sukně-když bude zima- a našli jsme v takku ve slevě, jenom dole na nohavicích byly jakésik nálepky kroužků a čtverečků, jenž jsme lehce sundali.
Takže legíny jsou nachystané, punčochy taky- vyjma letních a oranžových- a čeká se jen na sukně a budeme moci chodit jako obvykle.
Přidali jsme si profil do HC komunity. Je to zvláštní, ale nic se nezměnilo xD. Jenom se více snad zapojujeme, i když zatím taky ne.
Přišla jsem na krásnou ukolébavku. Seděli jsme v divadle a já si zapla sluchátka a zrovna začalo hrát Chocolate sweet version. V tom šeru jsem téměř usínala, ale pak jakmile sladký Kayův hlas skončil a téměř mne ukolébal, rozeznělo se Rose Jail a já doslova sebou trhla.

Asi by to stačilo... I když...
 

O výkendu v sobotu jsme šli s Ruměnkou nakupovat k mým oblíbeným ťamíkům. Já si krom nejspodnějšího oblečení nekoupila nic, zato Ruměnka odešla s taškou, s broží, make-upem a už nevím s čím. A následně jsme šli do Shoppinu, kde jsme si prošli zrcadlové bludiště.

A v neděli jsme se dívali na Black Swan. Myslím, že teď to teprve budou hrát v kinech, ale já to viděla s titulkama a je to úžasný film.

Ale teď už vážně...

Tohle je prozatím vše

Žádné komentáře:

Okomentovat