středa 13. dubna 2011

Bez života aneb nic prostě nefunguje

Jsme na PC a není tu co dělat, tak jsem chtěla změnit vzhled, ale...
/*perex*/

Našla jsem obrázek, co se mi i líbí a je zajímavý, sice nemám ještě něco místo záhlaví, ale něco se najde. Avšak k mé naprosté zlosti blog.cz má poruchu a nejdou nastavovat desingy. Což mne docela vytočilo. Pak se mi seknul celý PC a nezbylo nic jiného, než se prostě odhlásit a přihlásit znova.

Nevím, co tady budu ty dvě hodiny dělat. Už teď se nudím. Ani sluchátka nemám, abych mohla poslouchat alespoň muziku. Možná půjdu s klukama hrát slovní fotbal, ale jinak žádný plán no. Docela mne to i štve. Chci něco dělat, ale desingy nejdou, články typu povídky a tak mám rozepsané doma a nic není co bych mohla dělat.

ICQ mi taky vypovědělo službu, prý se mohu přihlásit až po půl hodině. Každopádně půjdu najít něco do záhlaví a možná ještě dnes ten dess bude, ale pouze za podmínky,že se mi bude líbit. PC ani nemá ,,blůtůt" abych mohla dát nějaké fotky a upravit je, když už se nudím. Nevidím tyto dvě hodiny moc slibně....

Žádné komentáře:

Okomentovat