neděle 1. května 2011

Je to princezna ne služebná...

00000000000000000000000000000000

/*perex*/

Dneska jsem vstávala docela brzo abych mohla do Tesca. Ale ne nakupovat, ale uklízet jej. Viděli jste někdy, jak se staví takové to menší Tesco? Šla jsem pomáhat mamce s tetou uklízet a trochu jsem si přividělala. I když práce bylo hodně. Leštili jsme okna, vytírali, kachličky jsme leštili, skříňky stavěli a to vše jenom proto, aby nám to zedníci a tak zase zašpinili. Prvně jsme udělali 3 místnosti... kuchyňku kde jsme umyli stůl, okno a umyvadlo, pak vytřeli záchod, zatímco tam jeden zedník ještě něco dělal a šatny. Tam jsme vydrhly zašpiněné a zaprášené skříňky, postavili je a vytřeli linoleum. Dále jsme se přemístili do budoucí prodejny a utírali regály. Mezitím se zedníkům povedlo nám tam našlapat v těch 3 místnostech a udělat znovu bordel. Tak jsme utřeli regály a pustili se do stolů kde budou uzeniny a tak. Vydrhli jsme ulepené kachličky, seškrábali dřívější lepidlo, umyli pec a odvětrávač, stroje atd. Pak následovalo něco co nás docela všechny málem položilo. Pracovna připojená k uzeninám byla nejen šíleně špinavá, ale byla tam 5-ti centimetrová kalůž vody a malty nebo co to bylo. Prostě humus. Uklidili jsme to, vydrhli kachličky co vůbec nešli takže asi 5krát to leštit leštičem na okna. Mamka vodu rozetřela a setřela to nejhorší a já vytírala zbytek. A zedník šel a prošel si přes to bahno a pak mi na to vytřené. Ještě že jsem nestačila zareagovat to bych mu asi něco řekla. Když byla konečně i ta místnost hotová, museli jsme se vrátit uklidit ty první tři. Na další nám čas nezbyl, ale to neznamená, že nám vše ostatní nezaprášili znovu. No zorganizované to měli jak blázen. Nevadí, něco jsem si vydělala. Zítra tam jde mamka s kamarádkou znova já už ne.

Původně tam se mnou měla jít i Kitsune a teta potom litovala, že ji také nevzala, alej á si mylsím, že je to tak i dobře. Vzhledem k jejímu stavu by neměla tolik dřít a pravděpodobně by toho na ni bylo moc. A nehodí se, aby si princezna hrála na služebnou. Nechápu jak, ale vždy i při námaze je upravená, nezadýchaná a nic jí není. Stojí elegantně a jenom já lítám jak blázen a vypadám jako dítě co miluje sport i když to občas pravda není. Málokdy má krátké nehty, vždy je má alespoň delší a upravené a nikdy se ji jen tak nepolámou jako mne. Ona se na úklid nehodí. To tempo by asi nestíhala. Já jsem musela makat jako mamka s tetou i když jsem mladší a ani tak nemáme ani půlku za sebou. Nemyslím si, že se to k ní hodí a že by to zvládla. Viděla jsem různé její výkony, ale stavěná na práci asi nebude.

Každopádně zítra jdu do jednoho obchodu si zkusit menší číslo halenky jestli mi bude a pokud ne, zůstane mi to větší. Kitsu si ji snad také půjde zkusit a pak ji musím pomoci s rovnicema a udělat si referát do přírodopisu.

Prozatím je to vše...
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat