pátek 24. prosince 2010

Když zvoneček večer zazvoní... zkus zapomenout

Zkus zapomenout na minulost, budoucnost a na chvíli žij pouze přítomností. Zkus začít znova.

A je to tady. 24. prosince a s ním i tento zvláštní den. Jsem ráda, že se alespoň trochu sníh uchytil i když to není skutečně ono. Stromeček je nazdobený a půjdu ještě ven s Kitsune. Takové ideální vánoce nemyslíte? Být s těmi, které máte rádi, jsem ráda, že nám to vyšlo. Rovzpomínám se na Vánoce minulé a ani se mi nechce věřit, jaká jsem tehdy byla.

Na další dobu je toto poslední zápis, ale i v něm když se nemá myslet chci říci něco k dnům minulým:


Kdo zná blog od Durwence jistě ví, že skončila s příběhem V očích panenek a kdo to četl, ví že to skončilo tragicky a již se čeká jen na epilog. Nečetla jsem to celé, ale opět jsem začala. Jsem u 20 kapitoly a ne jednou mne pokoušeli slzy. Dneska, když půjdeme ven si na oči vezmeme pásky. Blbost co? Ale já to chci zkusit. Není to kvůli alici Jasmine ono to tak trochu byla snad plánovené dříve. Je to kvůli tomu, že chci aby si mé oči trochu odpočinuly i včera jsem u PC seděla s páskou.


Do noci jsem poslouchala hudbu a myslím, že dneska je čas na něco váno¨čního, ale přece si neodpustím Gackta....


Pěkné Vánoce a krásné sny...
 


 
 přeje Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat