neděle 14. listopadu 2010

Na Jass nelze zapomenout, ale náhrada se počítá?

Jak již říká nadpis, nedovedu stále zapomenout na Jasmina, ani ostatní členové. Chci trochu napsat něco o tom, jak se chovají po smrti Jassmina a po přijetí nového člena. Budou tam i mé doměnky, se kterými nemusíte souhlasit, ale to je jen na vás.

Již jsem zmínila, že skupina má nového člena. Jmenuje se Masashi a je ze skupiny COSMO a i předtím jste jej mohli vidět kdesi vzadu. Byla to tehdy výpomoc za Jasmina, ale nyní je již delší dobu officiálním členem.
masashi
Co se týče mého názoru na něj, moc jej nemusím. Rána po Jasminově smrti je stále docela hluboká, i když jsem se tehdá o J-rock moc nezajímala, ale bolí to víc než třeba ztráta Kamiho či Hideho, protože zemřel Jass v nedávné době.
Nedávno, vlastně to bylo včera jsme se s Kitsune dívali na jejich vystoupení na Youtube. Stojí tam vždy nějak vzadu. To podle mne není správné stojí tak bokem ve tmě, jakoby tam ani nepatřil. Je sice pěkné, že se nesnaží kopírovat Jasmina -až teda na jednu otočku co jsme tak trochu viděla, ale ne moc snad se mi to jen zdálo- ale mohl by se více projevovat. Takhle podle mne jej fanoušci nebudou tolik brát jako officiálního člena. Stojí tam? Stojí. Hraje? Hraje. Patří k nim? Podvědomně ne. Ovšem jde vidět, že se ostatní členové skupiny snaží, aby jej příjmuli, ale zase na Jass nezapomínají.

Na koncertech hlavně Kamijo. Vždy když představuje skupinu, začíná Masashim a ještě předtím, než jmenuje sebe, jmenuje Jasmina a ukáže na nebe. Je to krásné. Stále jakoby tam protě byl s nima. I do programu jej uvádějí. Stále, odmítají na něj zapomenout. Je rozdíl, když někdo odejde a zemře a mi se líbí, že jakoby Jasmina nechtěli nahradit, ale jakoby prostě Masashi byl druhá bassovka.Dokonce i v ukáznách klipů a vystoupení Versailles se Jass stále objevuje, i když jsem od Kitsune slyšela, že v jedné ukázce ho vystřihli, což se mi moc nelíbilo, ale budiž.

Na koncertech jsem si všimla, teda u jednoho, že Masashi stojí blíže Yukimu vzadu. A Teru ho šel dokopat více na světlo. Všichni se snaží, aby jej přijali, teda Hizaki je prostě prioncezna, co to nechává na Teru s Kamijem. Teru mi příjde, že se snaží, aby jej prostě přijali, aby se projevoval a Kamijo jej snaží ,,předvést" fanouškům.

Co se týče rozhovorů, Yuki a Masashi jsou většinou ti co stojí, Hizaki vždy sedí a Kamijo.. ten co jsem slyšela jednou zabral celou pohovku pro sebe natolik, že i Teru musel stát. Yuki mi příjde na interview velmi znuděný. Šlo i předtím vidět, že jej tohle nikdy nebavilo, ale od doby co chybí Jass to jasně dává najevo. Masashi mi dokonce příjde že je něco podobného jako Yuki. Oba vzadu a docela se nudí. Možná je o jen můj názor, ale prostě mi to tak příjde. A nyní už abych ukončila bedaty o Masashim a přešla více ke skupině.
Versailles



Versailles nedávno vydala singl -tuším že to bylo 27. října- Destiny for love. A mají k němu i klip. Velmi pěkný, jenom Kitsune poznamenala, že Kamijovi tam cuká noha xD. Já si toho sama nevšimla. Hizaki změnil účes i barvu vlasů a Kamijo má opět dlouhé vlasy evidentně příčesek. Yuki má ,,tvrdší" outfity a to o dost. PRostě takový mafián až bych řekla xD a Teru... o tom ani nemluvím, ale Durwence ho popsala jako Tutšhejka a něco na tom bude. Mise jeho outfit líbí, modrá mu sluší, ale přeznám se, že občas by se mohli mírnit a pak Masashi. O tom zatím nic takto nedovedu říci, jen to, že jak má každý jakoby svou barvu oblečení tak Masashi má černorudou a takovou má i bassovku.

Dále, kromě písničky Destiny, kterou napsal Kamijo se objevila i písnička napsaná Hizakim glowing butterfly. Tahle nemá klip, ale i tak je velmi krásná. Co jsme si všimla, po smrti Jasmina svou tvorbu zjemnili.

Už vás nadále nebudu takto otravovat a už jen přihodím odkazy na ty dvě písně a na nějakou dobu si snad dám pokoj, ale vlastně ani nemusím, jelikož Kaya chystá nové CD na další téma a je více nežli zajímavé.

Destiny for love


 a Glowing butterfly

Žádné komentáře:

Okomentovat