středa 1. května 2013

Skok...

...do...



...prázdna.


Nedávno jsme byli s holkama na výšlapě. No a vzniklo hodně fotek :D. Jednu z nich jsem použila i jako záhlaví. Mám svým způsobem ráda fotky, které mají nádech něčeho snad i trochu morbidního... nebo něco takovýho... takže to skončilo, jak to skončilo. Nevím na jak dlouho mi vydrží. S minulým desingem jsem experimentovala s modrou, ale ona to prostě není barva, kterou bych asi používala tady... takže zůstaneme u růžové, fialové, šedé atd.



Copak si o něm myslíte? Mi se líbí. Citát je z trika, které jsem si koupila. Překlad: Život není o čekání, než přejde bouře. Je to o tom naučit se tančit v dešti.

Doufám, že mi vydrží delší dobu :)

Možná mi to připomíná Sherlockův skok ze střechy...

2 komentáře:

  1. Já miluji osobité vzhledy s ladícími barvami, "depresivními" nebo zajímavými obrázky a citáty, které mi dokáží promluvit do duše ;___;
    Za mě je to jasný krok k tomu, abych tu furt chodila a jen tak na to čučela XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si připadám jak děsný egoista... totiž já na ten svůj design čumím furt :D

      Vymazat