pátek 31. srpna 2012

Today...

...tomorrow...



...toyota!


Tak pomalu bude 12 a já čekám na oběd. Dneska jsem vstávala už v 5, protože jsme s taťkou jeli do Ostravy. Vyhodil nás u babičky, já si lehla na postel a na pár minutek usla. Potom mne probudila a my jeli k zubaři. Horor zase. Jo trpím velkou kazivostí zubů - čistím si je poctviě až třikrát nebo čtyřikrát denně, používám ústní vodu, mezizubní kartáčky jako magor - a dneska mi oznámil, že mi dva zuby vytrhnou. Super no. Nadšená nejsem, ale alespoň možná potom konečně nebudu muset chodit s tím.

Nesnáším tu sestřičku. Okřikuje doktory. Poprvé jak přišla mamka k ní, tak si myslela, že ta sestra je doktor. Ale teď chodím k takovému mladému zubařovi a ten se mi z těch tří co tam jsou zdá nejlepší. Takže budu chodit k němu :).

Ale pobavilo mne tohle:

Doktor: dejte mi ------ na vatu, krvácí
Sestřička: Použijte peroxid
Doktor: To by ji zabilo

xD díky moc no xD prý jsem nekrvácela z ďásna, ale z něčeho jiného.

Nebo:

Doktor: Máme ještě tepe kartáčky?
Sestřička: Ano tady "podává mu krabici"
Doktor: Ať si vybere barvu xD

Jakoby mi bylo pět, ale to víte, že jsem si vybrala takový nafialovělý xD.

No a potom šup do lékárny pro jakýsik gel, co jsem používala už dříve.

No potom na nákup a následně babička utíkala do školky za holkama. Abyste rozumněli, babička dříve ve školce pracovala jako hlavní kuchařka a doteď dochází za holkama pokecat. Já mezitím řešila dilema. Co na zítřejší sraz? Netuším. Pár nápadů je, ale není to přímo ono.
Dokonce už i Kitsu ví, co si oblíká dříve jak já!!!! Dostala na narozeniny takové krásné šaty, co se mi moc líbí. Já chci taky!!!!

 Ale není čas kupovat šaty. Chce to kabátek, boty na podzim a plno dalšího, takže moje vysněné šaty musí jít stranou.

UŽ MÁM HLÁÁÁÁD!!!! xD

Snídala jsem kdesi v 6 hodin a kvůli zubaři jsem nemohla dlouho jíst.

 Jinak co bych ještě mohla dodat?

Máme nový přírůstek v rodině. Jmenuje se Yetti - pojmenoval taťka - a je to černý pravděpodobně angorský králičí sameček s bílou tečkou na čumáčku. Jelikož má dlouhou srst musíme mu ji neustále vyčesávat, ale má ty chlupy jemné, takže mu bývá v noci zima, proto je na noc v domě a ne venku s Lilinkou a Nolinkou. Dneškem naše soukromá ZOO má v péči:

(pojedu od nejstaršího xD)

  • králičí samičku Lilinku
  • kočičí samičku Tessinku
  • psího samečka Maxíka
  • králičí samičku Nolinku
  • dva zlaté kapry - Chip a Dale
  • morčecí samičku Sofinku
  • morčecí mládě samečka Kena
  • morčecí mládě samičku Barbie
  • králičího samečka Yettiho
  • A nedávno nám zemřel králičí sameček Wendýsek. Bylo mu kolem 7 let a původně patřil tetě.
 Ještě si sestra udržuje v uschlém listu pavouka, kterého nesnáším. Ale to je jenom tak xD.

Ještě sem dám pár fotek xD. Brzy snad udělám shopping xD a taky bych mohla dát fotky mého pokoje :)

tohle je látka moji (mamčiny) tašky xD
 S kofolou na cestách xD
 Jo tohle je taková perlička v mojem pokoji. Dala mi to tam mamka se slovy - můžeš to klidně nekomu dát xD
 Tohle je super mega cool díra ve stropě Mc Donaldu
 Tohle je červenooká Kitsune co pije myslím... kafe se zmrzlinou
 A takhle nás bolely nohy xD
 Tohle je sestřin dort. Kdo uhádne, co je to za zvíře dostane bonbón xD
 tohle jsem já xD. Jeli jsme s babičkou v úterý do Brna do Zoo. A tímto chci udělat reklamu. Brzy se objeví článek s fotkama zvířat, co se mi povedlo nafotit. Do toho ZOO nás vytáhla sestra kvůli Atille, ale o tom až v jiném článku :D
 A takto jsme byla dneska šikovná :D
 Vzpomínáte, jak sem nahoře psala, že moje babička je bývalá kuchařka? Takže jsem si dělala dírku do pásku špičkou nože. Jenomže jsem omylem použila nůž na maso - ostrý jak něco - probodla pásek úplně a přejela si i prst. Jo jsem šikovná :D
 A tohle mělo být původní záhlaví k tomu klavíru, ale bohužel se to tak nějak moc pralo, proto jsou tam moje prsty na nohou, písek a moře...


Proč jsem vůbec tento článek psala? Protože se nudím a nechce se mi jít vysávat xD. A protože jsem prostě chtěla něco ve zkratce napsat.


4 komentáře:

  1. Toho zubaře ti fakt nezávidím, já se zapřísáhla, že už nikdy k žádném nepudu :D někteří jsou fakt hrozní...
    A Kitsu si bude brát ty šaty? Aww, tak to se těším! :o
    Ten dort mi prvně připomínal krávu xD ale pak jsem si uvědomila, že má ráda koně :D takže jak říká Kitsu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bohužel k němu hodit musím jinak bych už dávno nemohla jíst no...
      A jak jsi viděla ty šaty jsou krásné :)
      A ano je to kůň ne kráva :D

      Vymazat