pátek 10. srpna 2012

Report (6)...

...from...

...the Egypt.

31. 7. 2012 15:06 – Ahoj! Zase otravuji? xD Včera jsem se opět na deník vykašlala. Navíc jsem zjistila, že někdy to, že jsem holka a líbím se Arabům, není špatné, ale o tom až později. První k předvčerejšku xD.
Šnorchlovali jsme v moři a viděli jsme úhoře a mořského hada! Jak jsme se polekali, když se to najednou rozplavalo směrem k nám xD.
Mezinárodní show. To byla bomba!!!! Animátoři opět měli krásný program. Elvis Presley. Tančili na jeho hudbu. A moc jim to šlo! Měli dokonce i takové střapce na rukou a s tím tancovali. To se mi líbilo asi nejvíce. Jsou šikovní. Bavila jsem se.
Další den jsem toho dost naspala, ale přesto jsem byla unavená. Takže snídaně, u bazénu. Zapojila jsem se i do Aqua gymu. Vedl to Matheo a Dino. Když jsme dělali kruh, postavili mne mezi sebe a oba mi dělali naschvály. Potom teda oběd, odpolední klid, který jsem si o hodinku prodloužila, protože mi nebylo dobře. Pak jsem za nimi došla k moři a krmili jsme ryby. To jste neviděli!!! Pár mně jich i ďoblo. A jak skákaly! Dědovi kolem nosu xD. Když se vám otřely o záda, bylo to nepříjemné xD. Ale tak jsme je nakrmili a zamířili do pokoje. Ztratil se nám děda. Normálně zašel k jinému domu a tam se dobýval do pokoje xD. A jelikož on měl klíč, my jsme stáli před dveřmi a klepali a zvonili a nikdo nic. Pak nám odemkl uklízeč. A pak přišel děda xD.
Potom večeře a pak show. Orientální tance. Jo bylo to pěkné. Akorát, jak poznamenala babička, že té ženské nevyskočí prsa z podprsenky. Skutečně tohle bylo trochu nevkusné. Ona ji ta podprsenka skutečně dost padala.  Avšak tancovala krásně. Ale největší úspěch měl takový ten tanečník, co se pořád točí – promiň Aru, ale za boha si nemohu vzpomenout, jak se mu říká a přitom jsem to věděla – točil se s 6 takovými kruhy, dvěma šátky, se zavázanýma očima, třemi sukněmi a to všechno co předváděl! Už jsem viděla jednoho v Hurgadě, ale tenhle byl mnohem, mnohem lepší!!!
Následující – dnešní – ráno jsem vstávala už 6:15. Měli jsme šnorchlovací výlet. Autobus přijel s chvilkovým zpožděním. Posadili jsme se a jeli asi hodinu a něco na jinou pláž. Vyfasovali jsme brýle, šnorchly, ploutve – ne já je neměla, neumím s nimi – a vyrazili na moře. Plavali jsme dost daleko od pláže a pak jsme to uviděli. Želvy krmící se na dně a kolem ní ryby – tuším něco jako jeseter – co se taky krmili. A víte co je úžasné? Když se ta želva potřebuje nadechnout a plave vzhůru k hladině přímo pod vámi! A pak jak vystrčí hlavičku! Tohle byla krása. Strávili jsme tam asi 45 minut, než jsme se opět vrátili na pláž. Měli jsme hodinku pauzu. Mezitím se kolem mne začal točit náš vedoucí skupiny. Prvně jsem se s ním moc nebavila, ale pak jsem usoudila, proč ne. Chtěla jsem si s někým trochu popovídat anglicky. A bylo fajn, že jsem to udělala. Když jsme šli šnorchlovat podruhé, vzal mne a sestru za ruku a zavedl nás na ty nejhezčí korály. Pomáhal mi potopit se až ke dnu. A věřte nebo ne, ale viděla jsem žraloka! Plaval asi metr ode mne. Ten vedoucí, tuším že Moni, mne stáhl ke dnu a ukazoval mi jej. Pak jsme plavali nad korály, pokoušeli se dotknout ryb. Moni dokonce i vyplašil rejnoka, abychom jej viděli. A proč teda mi někdy vlezlí Arabi nevadí? Protože pak čistě mne a sestru vzal na moře dál a ukázal nám obrovskou želvu a počkal s námi, dokud se nevynořila a my ji pozorovali. A potom nám ještě ukázal nádhernou maličkou želvu. Jediné mínus bylo to, že mi nesedly moc brýle a neustále se mi mlžily. Ale na tohle jenom tak nezapomenu. Moni se tam vyznal a ukazoval nám všechno nejlepší. Když jsme konečně vyšli na pláž, byla jsem unavená. Posadili jsme se na chvíli pod slunečník, nakoupili pár magnetků a šperků a vydali se zpět do autobusu. Moni si sedl vedle mne a trochu jsme si povídali. Ukazoval mi na mobilu mořskou krávu. A pak se mne ptal, jak je u nás v česku. Když jsem mu řekla, že v zimě bývá kolem -5 až -10 stupňů, díval se na mne jak na blázna. Říkal: „Velká zima!“ Ale já bych mu tady na Egypt řekla: „Velké horko.“ Potom mi vykládal, že skončil základní školu a šel pracovat, že má svoji práci rád. Mi se taky líbila. Já mu zase vykládala, že ještě studuji minimálně 3 roky. Jejich země je jiná od naší. A nežila bych tam. Skutečně jsou tam takové poměry a rozdíly. Ne, prostě ne. Potom si přesedl dopředu a my se bavili s jinými Čechy.
Když jsme vystoupili, šli jsme okamžitě na oběd. Teď ležíme jak placky a nevypadá to, že do večera vylezeme ven. Až na večeři a na program. Nevím, jaký ještě bude. Zítra se chci podívat na východ slunce, teda pokud mne někdo probudí xD. Tohle jsem nikdy nestihla, protože jsem spala dlouho. Letos to chci napravit.
Začínám si přát, abych se někdy s nějakými kamarádkami sebrala a jela k moři. Jenom tak, jako dobrodrůžo. Miluji moře. Ale uvědomila jsem si to až teď. Když jsem 2 roky u moře nebyla. Teď vím, co mi chybělo. Nebyly to bazény, jídlo, hotely, atd. Bylo to samotné moře. Vidět tu krásu. Cítit ji. Proto i tak trochu mám ráda let letadlem. Vidíte moře kolem země, kde máte přistát. Jak nad ním přelítáte a je na něm stín letadla. Odlet bude podobný. Doufám. I když to zároveň uvidíme východ slunce. Chci domů, ale zároveň chci zůstat u moře. Moře se stalo takovou nějakou mou vášní. Mám k němu respekt a to velký, protože skrývá hodně a je nebezpečné, ale zároveň mne čímsi naplňuje. Až mi bude 18, chci jet k němu nezávisle na prarodičích nebo rodičích. Chci si ho užít volně. Pozdě v noci se procházet po pláži, sledovat vlny, východ slunce, západ slunce, vběhnout do něj klidně i oblečená, fotit u něj, užívat si ten vánek. Jednoduše být volná. Cítit to, co jinde neucítíte. Ten adrenalin spojený se vzrušením a pocitem naprosté volnosti a spokojenosti. Jenom to moře mi bude chybět, nic více… teda nic tolik.
Takže končím. Jdu si užít klid a pokusit se si odpočinout.