úterý 7. srpna 2012

Report (4)...

...from...



...the Egypt.

Omlouvám se, že jsem report nepřidala po 2 dny, ale bylo to takové uctění Wendýska. Nebo spíše jsem měla pocit, že musím alespoň na nějakou dobu dát článek o něm na první místo. Takže opět report - jeho další část - a musím říci, že těch reportů ještě pár bude. 


27. 7. 23:33 – Včera jsem se o ničem nezmínila. Nebyla tak nějak nálada. Ve zkratce.
Snídaně, bazén, moře, vstávání Calimera clubu, oběd, Lenčino potápění se šnorchlem, odpočinek, u moře se i Lenka projela na koni. Takovém velmi krásném. Večer moře, kde jsem se nažila dotknout ryby a po 15 minutách se mi to i povedlo. Odliv je tady přímo božský. Asi 5 metrů od břehu je korálový útes a ten se táhne asi dalších 5 metrů a jsou tam asi jenom 3 cm vody. A velké ryby zůstanou uvězněné u pláže. Krásné. Velmi krásné druhy. A večer jsme se konečně dostali na animátorský program. Byla to comedy show, ale na začátku byla nudná. Ale pak se to rozjelo u toho, kde učili, jak se stát samurajem. Byl tam učitel, velmi pilný žák a gay xD. Ano… stálo to za to. A potom natáčení filmu, kdy dítě sjelo po bradě schody xD.
Dnešek byl docela únavný. Snídaně, dopoledne jsme byli pouze u bazénu, kde mi byla zima. Potom teda oběd a odpočinek na pokoji. Se sestrou se díváme na Sběratelé kostí co mám v PC. Bohužel mám staženou jenom první sérii a za druhé pouze 13 dílů. No do konce nám chybí už jenom 2 díly. Takže pak to vidím na Lovce duchů a následně nějaké anime. Ale to ještě prodiskutujeme se sestrou. No a potom jsme šli do Aqua parku. A to stálo za to. Odpádlovali jsme si kolečko na divoké řece, kde mne neskutečně bolela ruka, protože sestra prostě pádlovala poprvé. Potom jsme sjeli i s dědou na nafukovacím velkém kruhu, kde jsme se málem převrátili xD. Stálo to za to. A potom po prudké klouzačce, kde jsem si málem prokousla při dopadu ret a spolykala hodně vody. Potom jsme se u moře potápěli. Lenka mi půjčila šnorchl s brýlemi a já to mohla pozorovat. Člověk by ani neřekl, kolik tam těch rybek je! No a potom jsme našli mořského šneka. Nelíbilo se mi, jak se to hýbalo xD. Mělo to takovou nohu navíc a s ní se to umělo převrátit a mělo to oči!!!
No večeře byla v restauraci PANAMA. Kolem mne pořád chodil číšník a cosi mi říkal anglicky do ucha. Nelíbilo se mi to. Prostě mi začíná vadit ta jejich vlezlost. Nic proti, ale pořád a pořád vám říkají jedno a to samé. Nemám to ráda. Lituji, že nejsem škaredá a tlustá. Ne nelituji… jenom škaredá trochu možná. Ale… tohle je prostě moc. Tohle jediné mi kazí dovolenou. Nemám nic proti té pěkné pozornosti, ale ta vlezlá už je trochu moc.
A pak jsme s babičkou navštívili večer 3 různé programy. Jednu zpěvačku, dále loterii a comedy show a následně animátorské provedení muzikálového mixu. Což musím říci, se jim neskutečně povedlo! Byli tak úžasní! Akorát já se s nimi moc nevídám, protože se těch programů moc nezúčastním. Ale i tak to stálo za to. Někteří umí báječně tancovat.
Tak to je ve zkratce asi vše. Musím říci, že také poctivě fotím. Dneska třeba i outfit xD. Takový docela elegantní. Navíc dneska jsem po dlouhé době byla pořádně namalovaná a žehlila si vlasy. Tady na to člověk fakt nedbá. Takže to je asi vše. Dobrou noc. Zítra mne čeká výlet do městečka a nákupy xD.

Žádné komentáře:

Okomentovat