neděle 24. června 2012

Kaya - Salome...

...full song...




....now!!!


Ok, vím že už je to delší dobu. Ale dokopala jsem se to sem dát až teď. Nebyl čas no.

A s dovolením si napíšu svůj názor.

Vzhledem k tomu, že už moc j-rock momentálně neposlouchám - je to proto, že není na to klid, ale nezanevřela jsem na to - tak Kaya po dlouhé době omámil můj sluch.

Ale mám k této písni pár výtek, ale i krásnou pochvalu.

Nemám ráda, že je na počátku použito moc efektů, co zkreslují jeho hlas. Vemte si třeba Madame rosa, ta je mnohem hezčí, když ji zpívá na živo bez efektů. Salomé tentokráte trošku přepískli s efektama, ale to nevadí.
Hodně se mi líbí, že Kaya používá v písních kytaru. Zní to pěkně. A docela se mi i zamlouvají operní hlasy, i když u té Salomé bych toho použila méně, ale to je jenom můj vkus.

Ale velké velké plus je, že si živě umím představit Salomé tančit. A to je to hlavní. Krásný tanec, který omámí i bohy.

Co si myslíte o této nové skladbě vy?

Mi se líbí a to moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat