středa 9. května 2012

Thank...

...you...




...my friends.


Děkuji hlavně Kitsu a Daniel.

V minulém článku jsem měla zase ty stavy deprese. A ony už tak nějak přešly. A doufám, že nadlouho.

A tudíž chci oživit i tento blog.


Desing prozatím bude stejný, ale vzhledem k tomu, že Kitsu má bomba foťák xD - ano říkejte to někomu, kdo nikdy nedržel v ruce zrcadlovku i když ne tu nejdrahší - tak hodlám si něco nafotit. Bohužel představa žádná, ale ono to příjde.

Tak... a teď!

Dani, moc ti děkuji za vše, cos mi psala v komentářích. Donutila jsi mne přemýšlet o všem a přišla jsem na to, že máš pravdu a moc jsi mi pomohla.

Kitsu, o tobě ani není třeba mluvit. Víš v jaké situaci se někdy nacházím a říkám ti snad vše. Teda všechny mé problémy. Tobě patří mé ohromné díky a jsem ráda, že i přes moji protivnost jses mne neřekla. Jsi má nejlepší kamarádka a já doufám, že někdy budu moci zase udělat něco pro tebe.

To jsou veškeré formality, co jsem potřebovala vyřešit.

A teď k plánu.

  • Možná ještě dnes přibude nový shopping
  • Budu připravovat článek egopost! Jedná se o smíchaninu těch nejhezčích - podle mne - mých fotek. Jak si někteří všimli, někdy tu mívám takovou jakoby kolekci. A nechci být líná a fotky upravím, takže vezmu jednotlivé fotky a zveřejním je sem s krátkým popiskem. 
  • Dále (až budu mít fotky) hodlám shrnout a popsat události mého prodlouženého výkendu, protože to stálo skutečně za to. Ale chci fotky a foťák měla Kitsu, ale je tu menší komplikace, tak snad během příštího týdne lidi. 
  • Chci nafotit s Kitsu další tématické fotky, nějakou blbost a pokud možno to tu zveřejnit. 
  • Napíšu konečně článek s profilem Tess, Lili, Kamiho a Maxe. Někoho tuším mám, ale nevím koho. A taky samozřejmě pár fotek jich - vzhledem k tomu, že mám zaspamovanou složku s mazlíčky hodně fotek.
  • Chtěla bych už konečně napsat první recenzi na kosmetiku - asi řasenky - nebo přípravky na vlasy. Ale není čas to fotit.
Tak to je asi vše.

Tak hurá do budoucna blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat