pondělí 9. dubna 2012

Who...

...are...




...you?


Tak to vezmeme takto k večeru. Jenom pár informací a podobné hovadinky co.

No zítra půjdu odpoledne s babičkou na nákupy. A pokud si fakt něco koupím asi udělám zase post nákupu věcí za poslední dva měsíce nebo jak je to dlouho. Celkem se to nashromáždilo. Ale zase tolik toho nebude.

No... jinak jak si možná pár lidí všimlo dostala jsem ne na stránku, která mi původně připadala naprosto zbytečná. A to tumblr (nevím jestli to píšu dobře).

Tak teda všelijaký mix obrázků, kde ale převažuje buď gify baletu nebo obrázky vlků. Jsem do nich blázen. No jo... vlci vlci... už od mala toužím jet na sever Ruska nebo Kanady... tam můžete vlky vidět volně. Ale těžko říci, jestli to bude jenom nesplnitelný dětský sen nebo se to skutečně stane. Slyšet výt vlky... vidět je naživo... páni... tak moc bych si to přála.

Bolí mne dneska hlava. Totiž o půl 7 ráno mne taťka pokropil vodou a karabáčem mne zmlátil.. a pak kdesi v 8 přišli kluci z vesnice... tak jsem se nechala zmlátit a navoňat a pak sebou práskla do peřin a spala dál. Ale moc jsem toho nenaspala. Ono to moc nejde, když na vás přímo svítí slunko a vedle v obýváku řvou jak já nevím co a naplno pouští televizi. No jo...

Tak mi bylo blbě. Po obědě jsem nic nejedla... jenom mne přemluvili jít ven s Maxem. Šli jsme s ním, babičkou a sestrou na koně. Totiž nad cestou mají stáj koně. Závodní koně. A sestra s jednou kamarádkou tam chodí je hřebelcovat. Jenom dva koně mohou hřebelcovat celé - a to od dvou instruktorek - a zbytek závodních koní mohou jenom hlavy. Bylo to krásné... oni to nebyli takoví ti koni, co vidíte na poutích... tihle běhali v ohradě, a oni normálně závodí a běhají parkur... a proto... oni jsou tak volní! Ale Max se koní bál xD. Kitsu, jednou tě tam musím vzít. To stojí za to. Ani to není daleko... stačí se jim dívat do očí.. a nechají se i pohladit. A to je úžasné takto hladit koně, který je závodní... je to takové jiné... oni tam v ohradách běhají volně... bylo to krásné, ale musela jsem u toho neustále hlídat Maxe, takže to nebylo přímo ono...

No no... tak tak uvažuji... hm... Co ještě říci?

Jo děcka mi uhonili Lilinku xD. Pouštěli jsme ji na zahradě a tam přišli děti s maminkami a ty děti nenapadlo nic lepšího, než chytit Lilinku xD. Tak jí tam honili chuděrku po zahradě, dokud nezalezla a neodmítala potom vylést. No jo... láska moje malá. Ale už je zase děsně nenažraná xD.

Po dlouhé době mám pořádek ve skříni. Takto si příjdu domů a hle babička mi poskládala ty moje naházené věci. Tak úžasné komínky! No jo xD

No... ale teda po obědě jsem vyjma zmrzliny nic nejedla. Byla mi kdo ví proč nehorázná zima. Cítila jsem se špatně. A to pěkně špatně. Ale nějak jsem to dala. Chuť se mi vrátila až doma. Tak jsem si dala vajíčka, marcipán a krémový řez... a dieta v tahu xD ne skutečně nic nedržím jenom jsem neměla hlad a fakt mi bylo špatně.

Ale dost o jídle!

Včera u nás ve Staříči byla po dlouhé době Kitsu.

Tak jsme se pobavili. JEŠTĚ TEĎ MNE BOLÍ HLAVA, DRAHÁ!!!! xD

Ale tak jsme se šli projít lesem až k rozhledně. Tu cestu jsme vydýchávali xD bože příjdu si v naprosté nekondici xD. Ono je takové složité to vyjít. xD Však někdy přijďte a já  vás tam vezmu! Ale některé ty výhledy stojí za to. Jednou až bude krásně tak zase půjdeme k tomu altánku nahoře, kde jsme tehdy točili jedno para para. Moc krásné místo. Líbí se mi ty blízké hory. Jak je všude rozhled.

No pak jsme se schovávali v koupelně jak magoři xD, následně vymýšleli novou přezdívku a pak hráli pantomimu nebo spíše jenom hádali, kdy bratranci a sestra si hráli. Večer co přijeli její rodiče jsme fotili neskutečné pitomosti. Bohužel fotky má Kitsu a tak je tady dám později. NE VŠECHNY! Jenom ty normální xD. Pěkně jsem se pobavila xD. Tak se těšte, protože to stojí za to. Když nám hrábne tak pořádně.

A čekejte takovou kolekci fotek z krajiny Staříče. No jo... ale až se donutím je upravit. A to bude kdo ví kdy. xD

Ale tak vám dám se dvě gyfíčka, jak nám s Kitsu hrabalo xD

Tak ta první je taková blbost xD ani nevím jak se mi to povedlo. To co jakoby odhazuji na začátku je Kitsunina hlava xD



Psycho smile xD Já nejsem normální, vím xD.


A tady druhá, kdy jsme udělali jakoby houpačku xD



Ale bylo to úžasné a já doufám, že někdy vyjde něco, kdy bychom mohli spolu strávit noc xD. Protože jak se setmí hrabe nám nejvíce.

Tak budu končit. Jdu se vyhřát do vany a jít se dívat na Partičku...


Tak teda zatím xD

Žádné komentáře:

Okomentovat