čtvrtek 8. března 2012

Po škole...

...mne asi...



...čeká posilovna.

Slíbila jsem kamarádce ze třídy, že s ní půjdu do posilovny. Vždy musíme být minimálně dvě. Jako docela se i těším. Asi nebudu tolik cvičit, ale dělat blbosti.

Nic... zkusím se jí zeptat jestli bychom si nedali na kazetě zumbu. Alespoň se trošku budu hýbat. Už to potřebuji. Musím ale s radostí oznámit, že Bad Apple už umím skoro celé. Udělala jsem si několik změn a jenom pár kroků mi chybí se to naučit. Pak ještě nazpamě´t že...

To už bude docela problém. Ale zároveň se nesmírně na to těším. Až si budu moci jenom venku zapnout hudbu a tančit.

Zjišťuji, že se mi začíná mnohem více dařit v tom udělat šňůru, ale stále mám k tomu hodně daleko. Asi budu muset končit tudíž jenom krátké oznámení.

A ještě se začínám dívat na anime wolf´s rain. Jedno z prvních úžasných anime co mne stále drží.


2 komentáře:

  1. A šla jsi? xD A Wolf's rein už stahuji. V Bad apple jsi dobrá chtělo by ti to jen najít schopného společníka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo šla... docela paráda, ale měla jsem pocit, že omdlím v tramvaji... to víš musím se nějak zabavit.
      Jo, ale pak ti pošlu 15, 16 a zbytek... nevím jestli jsi našla nějakou stránku kde jsou všechny. Já ne bohužel ji chybí 15, 16 a pak od 25 do 30 dílu.
      Se to kdyžtak naučíš. Já to sama tancovat nebudu a takové věci jsme vždy dělali spolu. Sice to udělám se všemi, ale s tebou mi mne to těšilo asi nejvíce.

      Vymazat