čtvrtek 1. března 2012

Literatura...

...husitská...



...a pohusitská.


Kdo se to má jako učit? Mám literaturu ráda, ale někdy je toho moc. Navíc naše učitelka má na nás velké nároky. Ale co... zase tolik mi to nevadí. Prostě se to naučím. Přinejhorším to skončí 3- jako minule. No jo. Žádná sláva. Alespoň diktát mám na 2 nebo 3. Teď si skutečně nejsem jistá. Ale není to za 4 jako minule. No jo na střední jde prostě člověk se známkami většinou dolů.

Bylo mi oznámeno, že postupuji do druhého kola matematické soutěže. Kdo ví proč matika mne i baví. Prostě a jednoduše počítám a uvažuji a tak. Problémy mi trochu někdy dělají jazyky, ale asi ne tolik jak jsem si předtím myslela. Jelikož mne učitelka vyvolala na slovíčka co jsem si četla asi jenom 3krát a mám za jedna. A prostě z patra říkám v angličtině povídání co se mnozí učí do puntíku nazpaměť. Možná tak blbě zase na tom nejsem.

Ráda bych se i v angličtině zlepšila, ale nemám náladu tu psát anglicky. Maximálně se snažím něco málo překládat. Ale to je tak celé.

Jo a skončila jsem 7 v recitační soutěži. Neumím recitovat hm... hold neumím. Stejně si za to mohu sama. Jsem neschopná mohla jsem být lepší.

Dneska nám zpívala jedna holka u nás ve třídě. Jmenuje se Barča a je skutečně fajn. Slyšela jsem, že chodí někdy i tady na blog. Jenom je mi líto, že mi nenechala komentář. Od ní by mne někdy skutečně zajímal.

Zpívala tak krásně! Všem se tajil dech a po rukou a zádech mi běhal mráz. Bylo to kouzelné. Možná nám bude i zítra zpívat v matice. Učitelka řekla, že když ji máme poslední hodinu, tak si pět minut na to vyhradíme. Je to fajn učitelka a já si ji oblíbila.

Na recitaci jsem měla spodničku v kombinace s VK trikem, podkolenkama s lebkama a síťovýma punčochama. Nemám to vyfocené. Přišla mi naproti Kitsu tak jsem to nefotila. Ale líbilo se mi to. A učitelkám taky a dneska mne mnohé za to chválili. I ta češtinářka. Mám ji ráda. Stejně jako třídní a tu matikářku.

Každopádně jsem neudělala výmyk. Mám za dvě dělala jsem ho s pomocí. No jo moje fyzické možnosti... jsou trochu dost omezené. A potom kotoul vzad. Už od mala se totiž hodně bojím a snažím se teď strachu zbavit. Ale nejde mi to vždy.

Holky v tělocviku obdivovali rolničku. Jedné z nich jsem ji ji půjčila. Je milá a jsem ráda, že to respektují. Ale povedlo se mi ji nechat v tělocviku na žebřinách takže asi 5 minut po přestávce jsem vystřelila ze zeměpisu - učitel tam ještě nebyl - a pádila pro ni do tělocviku. Naštěstí tam bylo otevřeno. Přišla jsem pozdě, ale nebyla jsem sama takže OK.

A dnešek?

Moc nevím co asi říct. Bolí mne nohy z výskoků, otoček a cvičení. Ale nebolí mne břicho, což mne štve, protože to skutečně potřebuji nejvíce. Mám slabé břišní svaly. A děsně mne to štve, protože ani most ze stoje neudělám a nezvednu  se.

Tak byla jsem ráda že jsem jakž tač udělala hvězdu. No, ale Radka si tam klidně udělá stojku, kde tak fajně přehodí nohy dopředu a postaví se a nebo jde do mostu a hodí si nohy za hlavu a opět se postaví nebo udělá hvězdu na jedné ruce. Nenaštvalo by vás to?

Ach, tak moc ji závidím. Skutečně teď lituji toho, že jsem přestala, ale začínat opět v 15 by asi nebylo nejlepší. Jsem na to hold už docela stará. Což mne ale mrzí. A není navíc čas. Hodně času zabírá škola a chvíle s Kitsune. Ale když jsem dneska měla volno a nikdo nebyl doma tak jsem si zkoušela alespoň něco málo. Jenom mne mrzí, že nemám kde trénovat stojku a ten most. Mám strach, že něco rozbiju. A že si nějak ublížím. Musel by mi někdo asistovat. Ale kdo taky že... jsem tíha nikdo mne nechytí.

Ach jo... neumím nic než fňukat.

Každopádně jsem se plně zabrala do Bad Apple a musím konstatovat, že mi to - až na pár pasáží - docela jde. Tak potom se naučit vše. Zapamatovat si, jak to jde po sobě. Vypilovat kroky a podobně a budu to moci dělat na veřejnosti xD. Dlouhá to doba.

Navíc mám někdy pocit, že to budu dělat sama. Což mne skutečně nebaví a asi s tím opět teda seknu. To jsem asi celá já.

Nic... nevím skutečně co ještě říci. Snad jenom, že teď sedím a poslouchám house music, techno, disco a všelijaké remixy. Už mne z toho bolí uši a to doslova. Už aby bylo prostřeno a bylo se na co dívat.

Ale začínám se sama době líbit. Ještě pořádně posunout tu váhu a budu skutečně spokojená! Ale až na to, že se cítím unavená a každodenně mne bolí hlava jsem spokojená a cítím se nesmírně dobře. Už se nebojím na sebe dívat do zrcadla, když mám třeba jenom kraťasy a tílko. Ale na to, abych chodila s holým břichem skutečně ještě nemám a dlouho mít nebudu.

Zase se to změnilo na výkec o mé váze. Což je signál, že bych měla končit.

Jsem ráda, když mi třeba cokoliv napíšete protože začínám mít skutečně pocit, že to tady vedu zbytečně. No zbytečně ne už kvůli Kitsune a Aru... ale i tak...

Jdeme se vrátit k literatuře a k nějakým anime videům. Náhodou jsem narazila na písničku z Camp Rock, který jsem dříve milovala. No jo... kde jsou ty doby?

Tak ale video co sem dám. Moje bývalé oblíbené a jelikož PV nemohu najít v angličtině ale jenom ve španělštině, tak to sem dám z anime Mermaid Melody, kde je to mořská víla Karen. Tak tedy Us5 Maria. Sakra ani nevím jestli se nerozpadli. Přestala jsem se o ně zajímat v době, kdy přicházeli pořád o nějaké členy kvůli rodičům a tak... Tak kdyby někdo měl něco o nich řekněte...

3 komentáře:

  1. Literatura. Známe. Musím se učit jinak mě vyvolá a jsem v háji. xD A sedmá je krásné místo. Já se tehdy neumístila. Ale tyhle soutěže mě vždy bavili. Netuším proč ale prostě to bylo fajn. Já na matiku nemám hlavu a nesnáším ji. Zkrátka mi nejde. Nikdy nešla. A k té skupině. Neznám jí. Ale dneska jsem objevila zpěvačku co mě dosti zaujala.

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě k tomu tanci. Myslím že máš potenciál. Tančila by jsi krásně a ještě by jsi se vypilovala. Věřím že ano. Ale jak říkáš chce to tréning.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale naše literatura a tvoje je trošku asi rozdíl... hlavně ta učitelka. Dneska jak jsme tu písemku psali psala jsem poctivě celých 40 minut nepřerušeně a stejně jsem tam neměla vše... hm...
      Matika je pro někoho těžká pro někoho ne. Pro mne je nechci říci úplně lehká, ale lehčí jak pro kde koho. Baví mne. Prostě sedět a počítat a uvažovat nad tím jaké to má řešení. Navíc písemky z matiky nejsou tak hrozné protože matika se nedá jenom tak naučit. Je to přemět, kde spoléháš na své všeobecné znalosti ne na to, co jsi si násilím narvala do hlavy.
      Tak děkuji... i když já bych až tak optimistická nebyla. Jsem přehnaně vysoká na tanečnici xD. Ale vážně. A jak jsem řekla, nemám pořádně čas něco zkoušet ani místo ani nikoho kdo by to třeba dělal se mnou. Tak mne to prostě ne vždy baví. Ale říkám nechci si zapráskat dny něčím co možná ani nikdy nedovedu...

      Vymazat