středa 1. února 2012

Jedinečný okamžik....

...kdy mne...




...můžete vidět v šatech.

Moc je totiž vážně nenosím. Sama nevím proč, ale příjdu si, že nemám na to postavu. Proto se snažím cvičit a tancovat, abych vypadala lépe. Asi mi řeknete, že vypadám dobře, ale někdy za to mohou fotky, kde vypadám lépe a pak chci mít díky tomu i ladnější pohyby a  větší kondičku.

Dneska jsem třeba blbla a zkoušela části sestavy z tělocviku. Mám strach z toho, když musím dělat věci přes hlavu. Třeba kotoul vzad. Prostě se bojím. Ale snažím se toho zbavit. Tak tak nějak.

No tak jsem si zacvičila a dělala blbosti. Mohu říci, že umím stojku o dveře xD. Dneska jsem překonala strach a ukázala to i Kitsu. Je to zábavné se dívat na někoho vzhůru nohama xD.

No... tak teda fotky. Je to focené Kitsune a v mých šatech je i Kitsune. Několik fotek ani nikdy nezveřejním. Důvod? SAKRA VYPADAJÍ FAKT TRAPNĚ!!!! xD

1.fotka je asi nejhezčí. Snažila jsme se o pěknou fotku, snad se mi i povedla. Takže jedna a asi jediná normální fotka xD.


 2. Fotka jak jdu po schodech. Ano nechodím rovně... mám s tím problémy od mala.









3. fotka - Tohle je asi nejvíce skandální fotka, kdy mi ruplo v bedně xD. Bože... Prosím nebrat vážne dávám ji sem jenom proto, že prostě se mi líbí jak jsem tu hubená.

 4. fotka - trochu... já nevím xD. Prostě mne bolely nohy z botů. Neumím na nich chodit xD. Mám je o něco větší.
5. fotka - já s moji Tessinkou xD. Moc se jí nehctělo. 

 6. fotka - na zábradlí. Tohle zábradlí mám ráda. Většinou visím hlavou dolů z patra a dívám se dolů do chodby, když někdo příjde nebo jenom takto vytáčím taťku. Je vždycky sranda. A nebo u toho zábradlí zkouším tančit, učím se tam držet rovnováhu. Jednou sletím dolů xD.
 7. fotka - a objevuje se Kitsune. U ní mám fotek jenom pár. Do šatů jsme ji přemluvila xD.
 8. fotka - to by nebylo, aby Kitsu nerozčilovala Tessinku. Ale když ona je tak fajná! Vzadu straší moje sestra. Tehdy o pár domů dál hořelo. Dívala se z okna.
 9. fotka - Velmi krásná fotk včetně toho pozadí xD. Ne dobře... Kitsune ty šaty sluší, už i proto, že jsou spíše na menší vzrůst a hubenější lidi. Jsou ve stylu Japonské módy nebo tak nějak to psal výrobce a přišly z Thajska.









 10. fotka - a ještě jedna kouzelná fotka. Kitsu má krásné vlasy, i když se nechala ostříhat. Tohle se už snad nebude opakovat a její vlasy budou zase krásné dlouhé. Momentálně mám tedy delší jako ona, ale chtěla bych je ještě delší.
 11. fotka - a odtud už jsou takové bonusové fotky, kdy jsme dělali blbosti. Jenom tak, normálně se takto nefotíme. x'D

 A poslední fotka: ,,I'M KING!" xD

Tak to byl jeden z mála okamžiků, kdy mám šaty. A ještě plesové. Tak se pokochejte. Samozřejmě ne všem se to líbí já vím.

2 komentáře:

  1. Šaty ti moc sluší Neki, jsi v nich úžasná ^_^ ..(taky zbožňuju pohled "vzhůru nohama" :D, je to jako jiný svět)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé... děkuji! Je to fajn pohled... i pro lidi kolem když máš sukni xD

      Vymazat