čtvrtek 23. února 2012

Harajuku...

...in...



...school.


Tak pokud jste si mysleli, že jde konečně o ta slíbená videa, musím vás zklamat.  Jde jenom o outfit, jenž jsem měla dneska na sobě při oné prezentaci. Nebyla přesně podle mé představy a to mne trochu štve, ale učitelka byla nadšená. Tak dobře... No měla jsem něco v takovém prazvláštním stylu.

Ale ještě pár slov k prezentaci. Největší potěšení pro mne bylo, když se učitelce líbil můj osudový příběh s Kitsune. Jak jsme dostaly 3 šance. To bylo tak úžasný! A pak video, kdy jsem slyšela od Kitsu hlas. Bylo to, jakoby tam se mnou byla.

No ale po dnešním PEKU mne bolí ruka a dělá mi problém psát.

Tak k outfitům. Dneska budou dva.

 Zvolila jsem moji oblíbenou kombinaci bílé a černé a po dlouhé době jsem měla na sobě spodničku. Takže to pro mne byl zvláštní pocit, ale dalo se to.

 Názorná ukázka toho, že já si prostě budu nosit bundu a ne kabát. Ovšem miluji ty vykukující podkolenka s krajkou..
 Jedna nepovedená fotka. Fotila jsem na samospoušť a omylem jsem před fotoaparát dala víko na jídlo.
 Nyní již povedená fotka. Bylo to snad jenom pro představu, co jsem měla pod tou sukní je to taková jednodušší verze tohoto outfitu.
 A nakonec krásný detail na lolita podkolenka, jenž jsem před nějakou dobou sebrala Kitsune.

Co mám teda vlastně na sobě?

Šperky - řetízek z Turecka, Náušnice dárek od Kitsu, brož na svetru od taťky
Triko - Takko
Svetr - ani nevím
Podkladová sukně - nevím
Spodnička - švadlena
Punčochy - Lindex
Podkolena - Porcelan Doll

2 komentáře:

  1. Tohle je hezké. Mohla bych zase taky vytáhnout spodničku.

    OdpovědětVymazat