středa 25. ledna 2012

Osamělý...

...upír...



z Francie. Alespoň podle velmi nepřesného překladu z japonštiny s nápomocí angličtinou je toto téma písně Vampire Requiem. Další singl Kayi.

Upřímě začínám od něj očekávat stále více a více. Aby se mi udržel v srdci, musí mne upoutat. Žádám více a spolupráce Hizakiho a Kayi tomu dávají větší úroveň.

Znám spolupráce Kayi a jiných interpetů. Se Seliou, se Satsukim, se kterým mají momentálně turné a podobně. Těším se na další témata a spolupráce. Bude to čím dál tím náročnější. Ale mám-li být upřímná, nemám ráda jeho nahrávky tolik jako live. Mám ráda jeho rozsah hlasu, bez efektů.

Ale zpět ke Kayovi. Téma kde osamělý upír bloudí Francií... nevím moc jsem to nepřeložila. Případně mne i opravte, ale tohle by mělo být údajné téma.

Poprvé po dlouhé době jsem se vážně snažila dodržet termín a opravdu 25.1. 2012 jsem otevřela youtube a prostě hledala. Našla... a tudíž zde již písně.

1. Vampire requiem


2. Curse of rose


Miluji tu fotku nalevo xD. ,,Nějaký problém, Kamijo?" xD Co lidi nenapadne.




To je asi vše. PRo dnešek už jenom španělština. xD

3 komentáře:

  1. Nevěděla jsem že to má takové téma xD když chci vědět něco o Kayovi vážně to najdu nejčastěji u tebe. xD Píseň je krásná. Obě. Kaya je zkrátka skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm... já to téma na blogu tady už psala víš! xD

      Vymazat
    2. Asi jsem ho zapomněla. Je to možné buď jsem u čtení nevnímala nebo nevím. Je to už delší dobu tak mi to pravděpodobně vypadlo xD

      Vymazat