sobota 21. ledna 2012

Mikiny, Svetry část 6

A jdeme na...




...mikiny a svetry.

Nosm je často. Mám hodně mikin a mám je velmi ráda. Jsou na rozepínání a pohdlné. Pár svetrů mám, poslední dobou je hodně nosím. A rozšiřuji. Uvidím, jak to bude do budoucna.

a) Svetry a svetříky.

  • Bílý s broží - mám už dlouho jako malá. Jednou jsem se ho málem vzdala, že jsme ho dala Kitsune, ale pak jsem si o něj řekla. Brož je z kolekce, co dal taťka mamce k zásnubám.
  • Bílý s bambulkama - kupovaný u ťamíků. Má i Kitsune. Je krásný a dlouhý, často nosím k legínám
  • Růžový svetřík z kenvele. Kitsune má o něco světlejší takový růžovofialový. Kupovala si jej později. Přinesla mi jej mamka.
  • Fialový dlouhý. K legínám ho nosím. Dárek od babičky.
  • Šedý hrubý. K Vánocům od babičky.
  • Černý tenčí - z kenvela. Kupovaný podle Kitsune co měla z orsaye. Taky máme stejné.
  • Zelený svetr s velkými knoflíky. Dostala jsem od mamky. 
  • Černobílý tenčí rolák. Mám dlouho a často ho nosím. Je pohodlný jenom musím si hlídat ať ho nemám naopak.
  • Hrubý bílomodrý rolák. Od mamky, ta ho měla kráský. Ideální na zimu xD.
 b) A mikiny. Tak pojďte se podívat xD.
  • Šedá s kočkou a přišitou sukní. Plánuje si ji koupit Kitsune. Je dlouhá k legínám. Dostala jsem ji k Vánocům od mamky.
  • Bílá mikina se vzorkem. Z Opavy velikost S xD.
  • Bolerko s kočičkou. Takové sportovní a mám ho ráda.
  • Růžová mikina z kenvela. Stejná s Kitsune. Kupovaná na dálku přes domluvu byla jsme na výletě se školou xD. Ještěže mám tetu v kenvelu xD
  • Šedá mikina s leopardím vzorkem. Je z pantaloonu a má ji i Kitsune. Dobrý kup xD


A pokračujeme dále. Nevím co je další na řadě. Se nechte překvapit.

Žádné komentáře:

Okomentovat