sobota 3. prosince 2011

Těsně před...

...odchodem do...



...střediska.

Dneska jsem vstala dříve jak obvykle. Důvod? Nemám čas. zkoušíme mikulášskou pohádku. Je to velmi zábavné a já jsme nadšená. S Kitsune děláme na střídavo vypravěče a zní to doopravdy dobře. Sice jsme překopali snad celý scénář, ale i tak to stojí za to. Letos je krásně vyzdobený zámek i chaloupka.

Takže jsem se oblékla, učesala drdol. ano tnto účas mám velice ráda. Je krásný a hodně drží. U Kitsune je to sice složitější udělat- má kratší vlasy- ale vždy to vypadá pěkně. A pak jsem se namalovala. Tohle je takový můj obřad. Maluji se více než kdy předtím. Zkouším různé způsoby. Dneska mám jenom světlou tužku a řasenk ua dvoje stíny. Mám ve vnějším koutku oka jakoby dva pruhy co míří k uchu. Vypadá to zajímavě. Stejně to líčení se smyje za chvíli. Vítr, otřu si to rukou. Ještě včera večer jsem psala vypravěče ať je v tom přehled. Napsala jsme to na jednu stránku ať nemusíme listovat.

No pádím si nalakovat nehty- mám je odrbané a začíná mi to vadit- a pak pomažu i s taškama do střediska. A zítra zase jenom mám pocit, že se scházíme dříve? Nevím nevím. No to je jedno.

A jenom dotaz. Máte adventní kalendář s čokoládkama? já jo! xD Ne nejsem na to velká. Už mám otevřené třetí okýnko. Jednu výhodu to ale má. Vím alespoň kterého je xD. Od doby co ani do sešitu nepíšu datumy tak mi to splývá. Jenom vím kdy je který den. Až na dnešek. Mám totiž jaksik dneska neděli místo soboty. Nevadí.

Nic vážně budu muset jít, protože zase příjdu pozdě. To jsme celá já. Ale vždy se mi povedlo přijít . A ještě. MÁM OCÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MÁM VLČÍ OCAS!!!!!!!!!!!!!!!

Ne konec protože už zase nestíhám. Zistila jsem, že ještě nemám šperky. "povzdech" Tak teda já mizím. ¨Snad venku nezmrznu nebo se nezabiju na zkouškách v botech.

Zatím lidi. Inteligentní článek s fotkami snad později, jak bude čas.

Ach, Kitsune už pro mne jde a já tu stále sedím. No nic. Zatím lidičky.

A stejně si tuhle fotku neodpustím. Miluji ho. chce podobné šaty! A moc! Ale... ne neslušeli by mi. Ne tak jako jemu.

Ale takto se někdy obarvím. To jo!

Nic běžím xD

2 komentáře:

  1. Ne nejsi na to velká já to dělám taky sice nepojedu od začátku protože jsem ještě nebyla u babičky ale budu mít! xD A ano baví mě to miluji Mikuláše díky těm pohádkám snad víc jak předtím xD každopádně s tím že nestiháš si nic nedělej taky chodívám pozdě a hodně vždy mě něco zdržují od rodičů až po boty nebo zvířata. xD A šaty jsou to nádherné... a kdoví podle mě by ti slušeli to zase ano.

    OdpovědětVymazat
  2. Kitsune: já mám čokoládky ráda xD A ano ty pohádky jsou zábavné i když kvůli ní letos nestíhám ani blogy pořádně obíhat xD Ale mne zdržují takové pitomosti! xD Prostě miluji tyhle šaty xD

    OdpovědětVymazat