sobota 17. prosince 2011

Spojená s Renatkou...

...při činnosti...



...která je mu nejbližší.

A to je bruslení. Respektivě řečeno pro něj krasobruslení, ale já pouze amatérsky bruslím a padám.

Ve středu jsme po škole jeli s Kitsune do centra, abychom si zabruslili. Máme tam kluziště zdarma pod otevřeným nebem. Je to menší plocha, než na uzavřeném kluzišti, ale je to zadarmo a ten pocit, že bruslíte venku je nepřekonatelný. Příjdu si tak volná...neberu to jako sport, ale jako umění. V uzavřeném si příjdu spoutaná. Je to divné, ale tolik to neprožívám, ale venku, jak fouká vítr, stmívá se, někdy jsou vidět i hvězdy!

Začínám být romantik. Už to bylo druhým rokem, co jsme tam šli bruslit. Co si vzpomínám minulý rok sněžilo a byla zima. Nestěžovala jsem si, ten sníh byl úžasný! Ale přece jen byla velká zima. Navíc tehdy jsme si s Kitsune nebyli tak blízské jako teď. Nebruslili jsme spolu. To vážně ne. Každá sama a já v duchu prožívala Renatčin sen. Letos to bylo jiné. Chytili jsme se za ruce a bruslili spolu. Spadla jsem jenom jednou. Na kolena xD. Povídali jsme si. Dokonce jsem to i natočila.


Video je opět upravené mnou. Použitá písnička je Kaya- Walkure. Tuhle písničku jsem kdo ví proč měla vždycky spojenou s bruslením. Video není možná dokonalé, protože tolik zase s tím programem neumím, ale přece jen alespoň něco. Jak jde vidět Kitsune má kvalitnější video z mobilu natočené. Má nový mobil, jelikož jí její starý vypověděl službu. Ale já mám svůj mobil ráda! A mi nevadí jak by někdo řekl tyhle hrubé nedostatky. Nepotřebuji mít úžasný mobil! Mám k tomu svému citový vztah a tak to i zůstane. Doufám teda, že se video líbí. 

Byl to kouzelný den. A já jsem z něj nadšená.
Měli jsme jet i další den, ale já se na to necítila. Co jsme se vrátili mi nebylo dobře a měla jsem strach ať neonemocním. V neděli se jdeme totiž fotit. Původně jsem tam vůbec neměla být, ale mamka mi to dovolila a já tedy mohu. Moc se těším. ¨Bude to poprvé co se nějak hodně dostaneme do komunity, když nepočítám fotky ze srazů a dva posty u Haru. Dokonce jsme si upravili s Kitsune další tílka. Myslím, že to začnu více praktikovat úpravu oděvů. Nejsem v tom dobrá, ale pár věcí přeci jen zvládnu.


Ale odbočila jsem od hlavní myšlenky článku.

Co se u mne týče historie bruslení, snad byste i řekli, že bruslím od mala, ale opak je pravdou. Jako malé mi moc takové sporty nešly. Bruslit jsem se učila, ale bohužel jsem na to neměla nervy a tak mi to prostě nešlo. Opět jsem se na brusle postavila asi před 3 až 4 lety. A šlo mi to mnohem lépe. Teď toho trochu lituji. No jo... byla jsem blbá. Ráda bych zkusila krasobruslení, ale... no jo... to je jedno.

Zkrátka miluji bruslení. Spojuje mne s Renatkou. Je to úžasný sport. Vážně mne mrzí, že jsem se mu předtím více nevěnovala.


Na ledě jsem si vždy vytvářela něco jakoby pohádku. Pokud nemáte s kým kecat musíte si něčím zaměstnat hlavu, tak jsem tvořila příběhy a pohádky. Snad tehdy vnikl nápad, že Renat bude bruslit.

Každopádně ten den byl úžasný. Ani nevíte jak mne to bavilo. Odcházeli jsme za tmy plné zvláštních pocitů. A o ně jsem se měla poprvé s kým popovídat. Jsem tak ráda, že se s Kitsune známe!

Až u nás na horách napadne sníh, budu asi učit Kitsune lyžovat. Už se těším xD

Mám zimu ráda. A moc ráda teda bruslím. Lyžování nemám tolik v srdci, ale umím to. Musíme příští týden zajít bruslit zase. Ráda bych tam viděla třeba Ruměnku, Johanka nebo Suzi... a Akiho xD.Čím větší dav, tím více se pobavíme. Hlavně při takových lidech. A i kdyby nikdo nešel, tak my si s Kitsune vystačíme. Tak budu končit jdu mamce krást zákusky. xD A projet blogy.

Jo a ještě už jsem se zaregistrovala na lolitacentrala.ojaponsku.cz. Jednou tam s Kitsune MOŽNÁ něco postnem, ale to je ve hvězdách, protože lolita sukni nevlastníme žádnou stejnou xD. A určitě dostanem hejta xD. No co nejsme dokonalé a lolita není tolik můj styl. No jo... ale prvky z něj miluji!!!







(Já vím že ten obrázek nesouvisí, ale je prostě... KAWAII!!!!! xD)

4 komentáře:

  1. Páni, to video dokáže učarovat! Ale fakt...já bych s váma chtěla, původně jsem to chtěla navrhnout. Jen. Zaprvé jsem nikdy na ledních bruslích nestála a za druhé je nemám...takže nevím...
    Co se týče těch dnů, co bych mohla, tak asi úterý, středa, pátek, ale to je už den před vánoci. A nevím to jistě, musela bych se domluvit, protože přeci jen mám školu a děda je prostě...zkrátka ještě bych to musela domluvit...

    OdpovědětVymazat
  2. Ps: A taky, pokud by to šlo, bych chtěla vzít foťák a nafotit nějaké fotky na design, myslím, že by to učarovalo, fotky na ledě a bruslit u toho.

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo to vážně krásné! A ano sama jsem si tehdy tvořila vlastní příběh. Bruslení je krásná činost však už jsem psala víc. Jak říkám chápu že jsi nešla však někdy půjdem ještě. xD Vážně se mi líbilo jak bylo teplo. xD

    Aru: kolikátku máš nohu? Mám dvoje brusle možná by ti i byli ale nevím...

    OdpovědětVymazat
  4. Aru: Brusle se dají za 50 korun půjčit a neboj bychom tě to nějak naučili xD a vážně my tam jsme tak od 16-17 hodin, takže do 18 jsi v pohodě doma a my vyhovujou všechny dny vyjma toho pátku to už jsem na baráku. Víš na tom ledě se ale blbě fotí a doporučuji neoblékat si něco drahého. Jenom výjmečně bylo teplo proto jsme měli sukně, ale sundali jsme řetězy a ocasy, protože na ledě když spadneš si je roztrhneš. Na první bruslení bych volila něco teplého třeba já jsem nosila legíny a na tom rifle, protože počítej s tím, že budeš mokrá a jinak není problém nafotit i když to by musela jedna z nás z kraje, protože už i to točit mobilama bylo velké sousto a hodně jsem se bála, že si jej zničím. Ale jako šlo by to a byla bych ráda. A desing klidně nafotíme i jinde je tam plno míst k focení.

    Kitsune: Určitě půjdeme. To ti slibuji. A vím my se o tom bavili. A ještě Aru, já mám ještě k dispozici 38, ale není problém to půjčit.

    OdpovědětVymazat