pondělí 5. prosince 2011

I vzhled...

...je pro mne....




...důležitá část mého ráje. Na něm si hodně zakládám. Pokud se mi nelíbí, sedím nad ním dlouho a nepíšu ani články. Z původního jsem vlastně ani moc nesešla. Ale chtěla jsme něco účelového.

Ten první desing byl složený s fotek co jsme měla nafocené už dříve. I obrázek a fotka na záhlaví... ta byla z léta a byla asi jediná co se dala nějak oříznout, aby nám nešly vidět hlavy. Takže prvotní vzhled:









I naše věta se změnila. Nyní je to ,,In our world... In our dream."

Přišlo mi to takové milejší. Jak vidíte,od růžové jsme neustoupila jenom jsme desing tak nějak zesvětlila. Je to takový domácí a příjemnější desing. Na pozadí jsem já. Mám tam 2 fotky. Jednu jak sedím na parapetě okna a natahuji ruku do prázdna a naproti továrna svítí, ale vypadá to spíše jako nemocnice.

Druhá fotka. Takový nápad jsem měla delší dobu jenom ho uskutečnit. Našla jsem si v parku jednu oblíbenou lampu a pod ní jsem začala prostě tančit. A z toho pochází tato fotka. Byla asi nejhezčí. 






I když.. mrzla jsem xD. Byla tehdy zima a hodně foukalo.  No, ale co neudělat pro fotky. Bylo to tehdy nějaké pěkné focení. Jenom bych mohla mát těch fotek více. Potom to někdy zveřejním a všechno popíšu. xD 

No. A záhlaví je foceno před oponou. Jak jsme hráli pohádku to bylo těsně před tím. Pohádce potom věnuji samostatný článek i rozeberu to, co mám na sobě. Tady stačí říci, že to ještě nebylo všechno  To je polo kostým jenom tak pro okrasu a pro fotku. Takže celá fotka, ze které to vzniklo. Byla to náhoda. Kitsune ztratila rovnováhu xD. 





Ale vážně to stálo za to xD. I desing se mi líbí. Snad mi na delší dobu vydrží. Mám ráda růžovou. A jde to i vidět. 


PS: do budoucna hodlám i docelarozebírat svoje outfity do detailů. Ale málokdy a více snad i mých fotek. A pak teda fotky z pohádky a podobně.

2 komentáře:

  1. Krásné skutečně. Já se musím dokopat k pozadí taťka mi zabral netbook teď ale už zhruba vím jak to udělat a něco z toho bude xD To záhlaví je krásné a moc. Možná je nakonec dobře že jsem málem spadla. xD

    OdpovědětVymazat
  2. Kitsune: já si myslím, že jo xD ještě že tam není jak padáš na hubu xD hele klidně si zítra můžeme sednout spolu k tomu a nějak to dáme dokupy. Tě s tím nějak naučím xD. Ale jak chceš.

    OdpovědětVymazat