pátek 23. prosince 2011

Celý rok...

...čekáte...




...a pak to uběhne jako nic.

Tímto to moje sestra vystihla. Tolik jsem na vánoce čekala a teď... teď mi příjde, že je všechno hodně rychlé. Je den před Vánoci. A nějak to spěchá a ubíhá. Slavíme první Vánoce na baráčku. Venku je bílo a já doufám, že to do těch Vánoc vydrží.

Proč vlastně píšu o Vánocích už teď?

Stala se taková věc. Vyletěl mi z netbooku touchpad a teď jsem jaksik bez něj. Netbook je v opravně, ale ještě mi neřekli, jestli to bude uznáno jako reklamace nebo ne. A to mne velmi štve. Chtěla jsem udělat Vánoční přání, na silvestra video, přednastavit si poslední článek v tomto roce na dobu, kdy já budu připíjet na konec a zároveň začátek roku, a on se zde objeví. Tak jsem to udělala i minulý rok. Chjo! Štve men to video. Tak, ale pokud netbook do té doby nebudu mít, musím poprosit Kitsune jestli by nemohla na silvestra vzít její netbook ke mne a já to video nemohla udělat. Sice to budou velmi ztížené podmínky, protože všechny materiály, fotky a hudba je už tak trochu nachystaná v ,,Ruizovi" -tak se ten netbook jmenuje už od prvního okamžiku. Jenom někdo neuznává pojmenovávání věcí podle j-rockerů a tak ak píšu jenom někdy- a tak se to bude muset hledat, stahovat a já jenom doufám, že to co nemá Kitsune najdu na svých flashkách.

Kdybych se už neobjevila, co dělám o silvestru?

No... letos si silvestr užiji pořádně- ne nepiju- jelikož ho trávíme spolu s Kitsune. Spíme u mojí babičky a plánujeme krátce po půlnoci procházku. Chtěli jsme to už minulý rok, ale bohužel to jaksik nevyšlo. Velká škoda. Tak se to nahradí letos. :D

Co momentálně dělám, abych pomohla rodičům?

Momentálně sedím v prodejně, aby mamka mohla nahoře dávat dokupy kuchyni. Vždycky tu někdo musí být no. Jinak jsem samozřejmě musela zdobit stromeček- ne že by mi to vadilo- a pak jsem dělala svícen na stůl a výzdobu do prodejny. A jinak mne hlavní práce čeká až dneska odpoledne, kdy jedeme zpět k babičce a jdeme už vařit, abychom tady zítra dělali jenom to nejnutnější. Takže nevím, kdy si dáme s Kitsune dárky, ale vypadá to, že to možná vyjde i toho 24 jelikož do Staříče odjíždíme až s dědou okolo 2 hodiny odpoledne. Ano děda pracuje. Jako ,,pinkolík" jak se u nás říká xD.


Jak jsem na tom s dárky letos?


Upřímně. Letos jsem je nakupovala s předstihem, ale poslední dárky jsem kupovala na počátku tohoto týdne. Mám dárky teda už i zabalené. Letos jsem také kupovala dárek taťkovi pro mamku. To bylo taky náročné, jelikož naší mamce se taky vše nelíbí no :D. A začala jsem opět vyrábět své vlastní šperky a tak někteří budou obdarováni jimi. Jsem zvědavá co mi na to řeknou. Úplně první nápady na dárek jsem měla pro Kitsune. U ní jsem si prostě nejjistější. Tentokrát to není taková páka jako loni, kdy jsem objevila korunku a klapky na uši. Teď to budou spíše takové drobnosti. Ale snad tedy potěší. Povedlo se mi sehnat i docela vtipný dárek pro kamarádku Aru. S nikým jiným nemám až takový vztah, abych mu dávala dárky, ale měla jsem nutkání jít koupit něco Akimu, Johance a Elisse. Možná přece jen pro něco drobného půjdu, ale ještě nevím. Přece jen to bude pozdě no... Ale každý- teda pokud do téé doby budu mít netbook- dostane hejta :D a valentýnku. Jenom mít ten netbook že.

Tuším co dostanu?


Od Kitsune ano xD. Bohužel jsem to vždy nějak poznala a na hlavní dárek takový potřebovala moje míry. Vhání mi slzy do očí, když vím kolik za mne takto dá. Je to doopravdy krásné. A jinak nevím. Nerada si zjišťuji dárky dopředu. Už asi dva měsíce vím, kde jsou schované, ale nemám potřebu si je prohlížet. A spíše vím, co dostanou ostatní.




No už nemám co asi říci, i když by se toho našlo hodně. Tak teda bohatého Ježíška, zdraví a takové ty věci okolo a hlavně, ať nejste nikdo sám, zkuste se na chvíli přestat trápit a žít spokojeně. Nebojte se o svou váhu, jednou se nic nestane. Usmívejte se a rozdávejte lásku a nešvary nechte být. Vždyť... Vánoce jsou kouzelné období a já sama je mám spojené s jednou úžasnou vzpomínkou. Vždy mne z ní mrazí a naplňuje mne. Vánoce jsou kouzelné a já věřím v to, že prolomíme hranice magie a ona nás prostoupí a my... my si vše užijeme naplno.

Veselé Vánoce a pokud se už neozvu Šťastný Nový rok.


PS:
Kdybych tohle nenapsala, musela bych si nafackovat. Aru... máš u mne dáreček. A já ti ho chci s láskou dát, se stejnou láskou, s jakou jsem jej pro tebe uschovala.

Děkuji 


2 komentáře:

  1. Tvého netbooku je mi líto. Už taky proto že mi chybí naše psaní. xD Na silvestra se moc těším. Za rodinou bych se prošla potom ráda celkově to musí být krásné... taková procházka. A jak říkám dárek pro mě nebyl problém protože rozbíjíme to prasátko a jsem jen ráda že budeš mít radost. Další dáreček je už levná záležitost prostě drobnůstka nic překvapivého ale přišla mi krásná. Netbook klidně donesu nebýt taťky (bojím se aby jej nesháněl) půjčila bych ti ho dokud se ti te starý neopraví. Tobě ano. Co se týká toho předání dej kdyžtak vědět mám v tom guláš. xD Takže kdykoliv napiš!

    OdpovědětVymazat
  2. Kitsune: Mi taky... béééé :D A těším se na Silvestra a moc. Víš co to bude?! xD A ano, ten dárek mi udělá ohromnou radost. Já mám tvoje dárky nachystané :D A vím, že v tom máš guláš, ale na štědrý den odjíždíme od babičky až po obědě, takže pokud nebudu mít žádnou práci, a ty taky ne, zašli bychom někam a dali si to. Se těším, co mi na ten dárek řekneš.
    A ne ot je vpohodě, jenom bychom si mohli psát, ale mi jde spíše o ty materiály a o videa a tak. Chjo!

    OdpovědětVymazat