sobota 26. listopadu 2011

Těsně...

...před...



...dvanáctou v noci.

Ach jo. A to jsme myslela, že už někde v 10 budu na internetu. Konečně se mi nastavil do netbooku internet na baráku. Už dlouho jsme jej chtěla, protože písničky a celkově když se nudím nebylo co dělat. Začínám uvažovat, kdy jsem k internetu tolik přilnula. Až tento článek dopíšu půjdu spát.

Teď vážně čekejte spíše články do mého deníčku, co jiného taky že? Nemám žádné nové zprávy z jiných oblastí. Sem tam mne to i deptá, ale ne tolik.

A velmi docela důležitá věc. Blogspot mám tak sotva pár týdnů a už se mi nelíbí desing. Je na mne moc tmavý. Doufám, že s Kitsune v nejbližší bodě se dostaneme k tomu, abychom nafotili nějaké fotky. Sice amatérské, ale do desingu vypadají pěkně. Chci nějaký světlounký. Ale stále tu tmavě růžovou. Ach jo, já mám teda požadavky.

Co se týče mého stavu. Jsem příšerně nemocná! Chjo... ne ale neležím jenom mi není nejlépe. Dnešek byl super den. Dělali jsme s mamkou cukroví a se sestrou hráli Activity. Super to hra lidi xD. Zkuste, zkuste. A čím více lidí tím je to jenom lepší. A pak jsem sedla k PC a šla si prohlížet every-day gyaru.

Gyaru je zvláštní styl, jenž mne zaujal na počátku. Popravdě, tehdy když jsme to viděla, jsem zatoužila, abych byla gyaru a Kitsune lolitka a abychom porušovali zahraniční pravidla a byli nejlepší kamarádky! Pána, ty mé staré sny.  Kolik stylů jsme vlastně vyměnila? Zkusila jsem snad všechny.
Začala jsem gotičkou. Potom obrat na ,,školní" uniformní styl. Dále šok s oshare kei a jednou jsem šla s babičkou ak oupila si svoji první halenku na šněrování a černobílou sukni- obojí mám doteď- a najednou jsem se začala oblékat elegantněji. Pak přišly pokusy o VK a tak... ale vlastně úplně můj první styl- asi když mi bylo 11 nebo tak nějak- byl cosplay. Fotky téměř nejsou, ale jsme za to ráda. Sem tam mám i teď chuť cosplayovat, ale nechce se mi do toho. No jo, ta lenost. Líčit se podle někoho, detailně zkoumat obrázky a tak. Ale dříve jsem to dělávala. No a ani nevím jak jsem se dostala na styl od Kitsune. Bože, co to tu melu. Tohle sem nepatří. Patří to do jiné rubriky a snad v nejbližší době se mi povede to sepsat a zveřejnit. Tak snad se radujte, bude to plné naší minulosti, co se týká stylů.

Každopádně viděla jsem ,,Piráti z Karibiku na Vlnách podivna." Dobrý film... a neměl chybu ten římský císař nebo kdo to byl. Nasmála jsem se, ale zase něčím to bylo smutné. Hlavně tou mořskou pannou. Ach... to bylo... takové... ach... tohle se vidí jenom ve filmech. Začínám bláznit, líbí se mi romantika. POMOC! Ale co... je mi to jedno, tak jsem u toho filmu málem brečela no a? Nesnáším ty, co se mi za to posmívají. Nesnáším takové lidi.

A dneska jsem se koupala v naší nové vaně! Ironií je, že ještě chybí lino. S mamkou jsme se přeli jaké. Oboum se nám líbila stejná barva, ale mne se líbil potisk klasických kachliček a jí takových jakoby pruhů. Nevím jak to dopadlo, ale já bych brala ty kachličky. Vypadá to tak pěkně.

Nic půjdu spát. Už jsme pěkně unavená. Už i ta kočka spí a já tu stále píšu. Zítra přijede Kitsune a bude sranda. Zlatko, vem prosím foťák třeba něco natočíme.

Tak teda všem nespavým duším Dobrou noc a všek brzským ptáčatům Dobré ráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat