neděle 9. října 2011

*ťuká prsty do stolu*

Nadpis...

/*perex*/


...je od toho, co jsem udělala když jsem četla slovo nadpis.

Ale tento výkec bude spíše o našem natáčení a pak o běžných věcech.

NATÁČENÍ

Jak jste si již někteří všimli, na blogu se objevila videa s para para kde účinkuji já, případně Kitsune.
a)Kdy to vlastně začalo?

Je to asi rok zpátky, kdy nás to poprvé napadlo. Já se do para para zamilovala a s Kitsune nás napadlo, že to natočíme, plánovali jsme ,,Caramelldansen" a ,,Last Christmas", ale nějak z toho sešlo. Kitsune říká: ,,Ještěže tak, tehdy bych to nezvládla" a já musím souhlasit i u mne. Taky jsem se to teprve učila, bylo by to unáhlené rozhodnutí.
A pak jsem se opět do para para zamilovala a Kitsune strhla sebou. Nakonec ten nápad nějak znovu přišel a my jej uskutečnili.

b) Jak proběhlo první natáčení?

Jednou takhle jsme na baráku neměli co dělat a šli se projít. Našli jsme krásné jezero kde zrovna kvetly lekníny a mi se to natolik zalíbilo, že jsem se pro to rozhodla. Na mobilu jsem neměla moc para para, tak jsem se rozhodla pro ,,Sandstorm"
Bylo to namáhavé a bylo tam hodně chyb. Dokonce jsem se párkrát i sevlékla do tenčí vrstvy, ale nakonec po asi 10-ti pokusech se mi to povedlo.

c) Proč na poprvé právě sandstorm? To jsem nemohla něco jednoduššího?

Odpověď zní ,,NE". Zaprvé to bylo zapříčiněno počtem skladeb v mém mobilu. Ano, sice jsem tam měla jednodušší, ale brala jsem ohled na Kitsune. Ten den ještě nechtěla točit ona, ale jenom já a do budoucna chce ona natočit nějaké para para se mnou, tak jsem si vybrala nějaké, které v nejbližší době vůbec nebude chtít.

d) Co už mám natočené?

Prozatím

Neki- Sandstorm

Neki- Poison

Kitsune a Neki- Night of fire

e) Co se v nejbližší době chystá?

Určitě Caramelldansen

Asi Neki nějaké techpara.. nevím ještě jaké upřesním

A pak mám Pončo xD Vždy jsme ho chtěla a teď ho mám. A jinak se trochu nudím, možná budeme mít i vlčí ocas, ale kdo ví a pak máme ušité na halloweenský sraz kočičí uši a ocas.

No to asi pro dnešek vše, tak snad brzy


Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat