úterý 17. května 2011

My soul is in wonderland...

V poslední době se toho stalo moc a květen je více zaplněný než jsem čekala...

/*perex*/

...ale přesto si nacházím čas na relaxaci a tak. Má duše se nachází v úplně jiném světě, ale to se těžko takto vysvětluje. Navíc jsem se dala do kreslení mých postav. Snad brzy až se dostanu k PC i s fotkama vám zveřejním mé kresby. I profil nové postavy taky pro přehlednost Kitsune.

Nedávno-hned po příjezdu- jsem si zašla do kenvela pro novou růžovou mikinu. A o výkendu jsme si k ní v Gate koupili podkolenka růžová. Upřímně jsme hodně růžové a je to takový zmrzlinový outfit. Navíc ch¨ci vymyslet nějaký na alenku v říši divů, ale to až si Kitsune vezme na sebe mou mřížkovanou sukni. Chci, aby si ji vzala, protože na ní tak trošku vidím, že se jí líbí. A tak jí to umožním. Popravdě doufám, že ji budou mít zase, aby si ji kdyžtak koupila, pokud by ovšem chtěla. Nemohu ji nic nakazovat, ale já bych tu sukni ráda vynosila ještě více. Chci vymyslet na ni více outfitů.

Navíc máme takové krásné lesklé korunky, ale málokdo by řekl, že byly zakoupené v hračkářství v Pompu. VždyŤ ty samé vídám v bižuteriích za drahé peníze někdy i přes 300.

Navíc jsem si v poslední době oblíbila i Lady Gagu a Avril Lavigne. Tady ty co poslouchám nejčastěji. Od Lady Gagy je to Judas...

 
Ale od Avril je to písnička Alice in wonderland. Začíná umne takové to šílenství po Alence v říši divů. NE TÍM, JAK SE OBLÉKÁ, ale celým tím příběhem.


Děda mi navíc bude ten film stahovat. A ještě budu mít snad loveless s titulkama. Musím říci, že se těším. Mám to anime nevýslovně ráda. Taky je v záhlaví mého blogu.... docela jsem ale uvažovala, že to změním na téma Alenka v říši divů, ale asi ne... zatím ne. Líbí se mi ta změna... ta hnědá barva, jenž jsem vždy vynechávala.

Ve čtvrtek jdeme pomáhat na akademii do střediska. Bereme naše růžové outfity, ale s černou sukní, protože nevíme co tam budeme dělat a mohly bychom ji roztrhnout.

Asi budu pomalu končit a opět se začnu věnovat kresbě Miru... momentálně mé Alence v Říši divů...

Žádné komentáře:

Okomentovat