čtvrtek 19. května 2011

Elisen Miru in wonderland

Po dlouhé době jsem se rozhodla kreslit...


...a tak jsem kreslila. Elisen Miru je postava o níž už jsem psala, ale došlo k podstatné změně.

Nyní vypadá jinak. Ledově modré oči jsou již tmavé, vlasy blond až do téměř bíla a pleŤ není tak nezdravě světlá. Světlá sice stále je, ale již ne tolik, aby vypadala jak padlý sníh.

Momentálně jsem tak trochu posedlá Alenkou v řísi divů a tak je to kreslené na toto téma.

Miru mívá v poslední době sny, kde přechází branou v pokoji do jiného světa. Sám tam vypadá jinak než normálně. Ráno se pak vzbudí v zrcadlovém bludišti u Ruelově paláci. Neví ani jak se tam dostal. Navíc nedávno ztratil určitý úsek vzpomínek...

Miru se prostě změnil i jeho vzhled. Důvod? Protože prostě prošel podstatnou změnou. A v zámku se mu dostává úplně jiné péče. A kdo ví... možná Daiki přece jen není jeho skutečný bratr...

A nyní obrázky

Toto je jeden z prvních pokusů jej nakreslit...

Miru

A tohle je poslední obrázek co jsem zatím kreslila... tady má na sobě náš outfit Alenky...

Elisen in wonderland
A nakonec jedna fotka kočičky, jenž mi velice Miru také připomíná

kocici podoba Miru

Žádné komentáře:

Okomentovat