neděle 17. dubna 2011

Když chceš s vlky výt...

...nesmíš štěkat jako pes.

/*perex*/


Ani nevím, kde jsem už tohle slyšela, ale docela se mi to líbí.
Včerejší den byl takový příjemný musím říci. Mám konečně letní boty a to znamená, že se budu na nich učit chodit, jelikož jsou na nižším podpatku... poprvé budu mít já vyšší boty než Kitsune. Vždy to byla ona kdo měl podpatek ne já. Třeba zimní boty, ale i balerínky černé nebo spíše něco mezi balerínkama a střevícema. Bílé boty máme stejné, takže to se nijak nepočítá. Mám pro teď letní boty černé, ne bílé jako předtím, je to praktičtější.

No... jinak volný čas, kdy nepíšu na blog *což nepíšu málem nikdy* se dívám na Kriminálku Las Vegas na jedné stránce, ale za chvíli budu muset sehnat další řadu, jelikož už pomalu končím, mám totiž málem shlédnuté všechny díly. Akoráte men na megavideu štve, že se mohu dívat jenom 72 minut, takže je to prakticky nepraktické, ale dvě kriminálky vždy uvidím než mi to ukáže, že mám vyčerpaný limit a budu muset 30 minut počkat.

Tady je ona stránka Jsou tam i jiné seriály typu Doktor House, na než se dívá Kitsune.

No a momentálně mi zní v hlavě písnička Dalhia. Slyšeli jste o tom, že Yoshiki bude dražit své piano na pomoc Japonsku? Je mi toho trochu líto, ale je ot dobře... všechno co dělá pro svou zemi.

Blíží se prázdniny a já jenom vím, že v pátek půjdu na výlet s kroužkem a v pondělí budu na baráku s našima, jinak plány nemám, ale ono to příjde.

Už uplynulo 30 minut a já se jdu dívat na další díl... řeknu to tak, je to svým způsobem nechutný, ale svým způsobem to mám velmi ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat