sobota 26. března 2011

Takové ideální ráno aneb plno fotek

Dneska tu bude více fotek. Těžko říci proč, ale mám jich tolik a ráda bych je sem dala. Prostě pár mých ,,uměleckých" fotek xD.

/*perex*/
 
Jenom se ještě zmíním, že ve škole se to nějak dá, trochu na ni kašlu, ale snažím se držet zároveň co nejvýš. Začíná to být velká sranda takto... hodně velká sranda ve škole. Co všechno my nenavyvádíme. Včera třeba lítal po třídě můj krysák. Je to takový ten míček uháčkovaný co s nimi kluci dělají ty triky a tak, nevím přesně jak se tomu říká. V pondělí jdu možná na 7:00 ale uvidí se jak mi bude. Jsem nemocná a na tělák na 7 s klukama.... uvidí se.

Včera to byl takový divný večer. S Kitsune jsme vzpomínali a bavili se o našich starýh outfitech nebo co jsme dělali zlého navzájem si. Jak jsme byli na sebe i hnusné... ale o tom kdyžtak někdy později v rubrice za tlustou čarou, jenž je věnována naší minulosti.

Později jsme se chtěla na PC dodívat na Zmeškaný hovor 2, ale jelikož se mi to šíleně sekalo vykašlala jsem se na to. Pak jsem se chtěla kouknout na nějaké kriminálky, ale vzhledem k tomu, že jsem nemohla nic najít, tak jsem se radši nakonec šla dívat na Comeback. Docela dobrá blbost.

Ve čtvrtek *najednou se vrátila o pár dní dozadu xD* ještě než jsme jeli do volleyballu, navštívili jsme obchod Gate. Kitsune si šla koupit stejnou fialovou letní sukni jako mám já. Zkoušela si ji už kdysi, ale říkala, že je na ni až moc hubená a že ji nesluší. A teď asi po roce si ji koupila ve větší velikosti. Kdyby ji byla stále ,,úzká" a ,,splihlá" zvedly bychom ji šitím. Ano, nyní už si i troufáme si věci doupravovat dříve ne. Ale ta větší velikost ji byla a tedy ji má a máme opět stejnou věc. Možná budeme mít i stejné bílé balerínky, teda pokud se Kitsune líbí a bude je nakonec chtít. Já je mám ráda jsou krásné. Abyste si udělali představu tady jsou:
balerínky


(možná podle vás trošku obyčejné, ale mi se líbí. Pomáhala mi je vybírat právě Kitsune jsou to jediné takové elegantnější boty co mám.)

V úterý jsme šli odevzdat přihlášky na předběžný tábor. Ruměnka (Aru) nakonec s námi nejede. Má svůj důvod nebudu ho tady psát, aby ho všichni věděli stačí říci že prostě nejede ne? No a vedoucí Zuzka nás nakonec poprosila, jestli bychom ji nepomohli s děckama v kroužku a tak. Bylo fajn tam zase být a nakonec jsme šli i do teraristiki a takto to dopadlo...Je to Kitsune s Hroznýšem...

Kitsune+hroznýš

A představte si, že mají nový přírustek. Ráda bych si jej vzala do rukou, ale netroufám si přece jen hroznýš nic není, ale taková krajta mřížkovaná...

krajta



A jednou takto ve škole, když jsme se nudili, přišla jsem na to, jak psát na spolužákově kalkulačce písmena takže takto to nějak dopadlo:

kalkulačka

A ještě tady:

kalkulačka2

Byla jsem s Kitsune před pár týdny na oslavě jejího taťky. Samozřejmě jsme se oblékly stejně ale kabáty máme rozdílné. Můj se jmenuje Juka a její Atsushi... asi vám dojde čí je čí....

kabáty


Když už jsme u těch j-rockerů tak jdeme takto s Kitsune po ulici a na obloze uvidíme X z čar z letadel. No normálně to nefotíme, ale teď nám hráblo xD

Yoshiki a jeho X je prostě všude!
X na nebi

(možná to jde hůř vidět přece jen mobil není foťák a nemám ho zase tak kvalitní... i když Ruki je dobrý mobil hodně dobrý a mám ho ráda)

A ještě když už jsme u toho focení okolí takže tři noční fotky focené na cestě domů od zastávky...

1. Fotka je kousek od zastávky je to ulice plná firem. Hrozně se mi tam líbí ten strom. Chtěla jsme zkusit jak se dají změnit fotky pomocí nastavení foťáku. Takže jsem fotila něco takového...

Strom v noci

2.fotka je brána domu. Hodně se mi ta brána i ten plot kolem líbí. Je to focené na druhé straně cesty použila jsem noční režim, chtěla jsme vědět co mi to udělá...

brána

A nakonec jsem fotila ulici k mému baráku. Hodně se mi tato fotká líbí ani nevím proč. Použitý je opět normální režim...


Ulice

A nakonec dvě fotky mých mazlíčků. Musím říci, že tolik fotek jsem už dlouho neměla xD

1. Můj králíček Lilinka

Lilinka

A nakonec kanárek Kami... celé jméno Kamikaze (taťka byl akční no... ale mi se líbí onen překlad Božský vítr)

Kami

Doufám, že vás to až tolik nenudilo, přece jen jsem si řekla, že fotky jsou zábavnější jak moje výkecy. Kdo ví kdy se zase ozvu až se mi bude chtít. Odpoledne se s Kitsune díváme na horor Kruh. Vím, viděl to snad každý, ale já ne protože se na to netroufám dívat sama.

Žádné komentáře:

Okomentovat