neděle 13. března 2011

Facebook aneb virtuální svět

Každý má otázku: ,,Máš facebook?"
 
A co na odpovědět? ,,Ano, mám." Málo koho uslyšíte říci ne nemám. Ale mne už facebook přestal bavit. Nemá to nic do sebe. A když jsem zjišťovala informace o j-rockerech, jestli jsou v pořádku, tak jsem prolízala twitter a myspace a nakonec jsme se s Kitsune rozhodly je založit. Musím říci, že mne to baví. Více jak facebook.

Ne netrávím tam celý svůj čas, ale ten twitter... je to zdroj informací. Prostě tam napíšete svoje a jen tak vám to neokomentuje. Nechce to po vás ani vaše pravé jméno. Ani pravou fotku nic... jste tam stále v anonymitě. A to se mi líbí. A je to celé anglicky. Vím, proč být nadšená, ale mne to baví. Procvičuji si angličtinu... je to zajímavější.

A pak je tu myspace. Je možná méně známý jak twitter, ale je to něco na způsob facebooku, jenom je opět anglicky. Tam už se dají dávat fotky, hudba, videa a tak... dokonce i blog. Baví mne to. Uvažuji o tom, že pak jak mám formspring me dám tam možná twitter, ale myspace ne. Tam je moc informací o mne přece jen... Zatím prostě ne...

Většina z lidí u nás ten twitter nebo myspace nemá a to mne baví. Zkusím vše a baví mne to více jak facebook... když už jsme u toho facebooku, našla jsme dvě sice stará videa co mají něco proti facebooku, ale ať je tu i nějaká blbost dám to sem.

Budoucí problém všech:
 

A takový výlev? Pomluva? Ale část pravdy tam bude...


Líbí se mi ta dramatičnost hudby...

Žádné komentáře:

Okomentovat