neděle 23. ledna 2011

Úvaha nad tím, čím jsem...

Možná se to sem podle vás nehodí, ale je to můj svět a rubrika, kde já si to dávám!
 

Úvaha taková jaká jsem čím jsem jako člověk to nebude. Mé nitro se pomalu ale jistě mění až mne to i děsí.
Jsme dvě lišky, ale na tu mou podobu lišky polární jakoby se zapomínalo. Proč? Nikdo mi tak neříká nikdo tu podstatu moc nevnímá, snad jediné co se uchytilo je veverka. Docela mne to i mate, jelikož s tím nemá nic společného a já vždy měla blíže k jiným věcem.
Dokonce i ta liška polární se ve mne vyvinula omylem.
Vzpomínám si, jak jsme seděli na žlutě natřených lavičkách z kovu mylsím že i zmrzlinu jsme měli a já začala s tím, že když Kitsune je liška proč bych nemohla být i já že ano? A tehdy vznikla liška polární. Tehdy jsem se ještě nejmenovala Neki. Na začátku se to prostě používalo často, ale nyní už ne. Nyní se na mne díky Kitsune volá veverko. Neříkám, že se chci takto změnit, ale je to prostě zvláštní. Ani nevím kdy se mi tak začalo říkat a kdy se ta část ve mne takto změnila. Dokonce i Kitsune občas je to kočička prostě kočička...

Jsem malým stvořením ne příliš známým. Žiji v chladu i když teplo velmi často vyžaduji. Mám strach co se jednou stane, čím se ještě stanu a co mé srdce zachvátí. Proč? PRoč jsem taková? Má nestála duše ve mne se chvěje...

Nechci tím nic říci jenom mne tak napadlo to sem dát a upozorňuji, že referát se bude objevovat co 5 dní pokaždé v jiný čas...

vevrka
ldůcs
 

Žádné komentáře:

Okomentovat