středa 19. ledna 2011

Aru aneb co s tím má společného tatarák?

Poslední dny mám hodně na spěch a jen málokdy si najdu čas na to, abych se věnovala blogu a dnes je jeden z těch mála okamžiků...

Referát ještě není přednastavený i když by už měl... nestíhám. Dneska jsme v pracovkách na PC takže toho využívám a mohu napsat alespoň článek do deníku.

Co se týče referátu, tak se povedl. Sice jsem málem omdlela, ale dalo se. Kitsune si z něj vzala na svůj referát kousek o Versailles.

Kitsune: Ale my to máme mít jen na jednu stránku a toho je moc.

Neki: Tak smaž nadpisy a vejde se ti to na stránku.


Ano, tohle jsem vážně řekla. Docela to pobavilo. Bylo to hodně rozepsané. Vypadá to, že snad bych mohla udržet i to vysvědčení a naši by mi neodpojili PC. No co? Stejně jak o vypadá již brzy budu bydlet u babičky blízko Kitsune.
O výkendu jsme se šli projít s Ruměnkou a dát ji tïp na šampón. Je to fajn. zdá se, že se s ní dá více bavit. Ne že by předtím nešlo, ale přece jen byla jedna z těch ,,kawaii" křičících fanynek. Teď má na všechno docela jiný názor a rozumíme si. Docela mne to i těší a pokud to výjde pojedeme spolu na tábor. Už tak minulý rok měli málem ujmu když jsme tam byli dvě tehdy ještě ne tolik dokonalé dvojčata, ale nyní budou dvě dokonalé a jedna další třetí.
Vzhledem k této změně si opět změnila přezdívku na Aru. My ji ovšam stále říkáme Ruměnka. Proč? Protože... prostě je to zvyk...

A včera jsme trochu přemýšleli co si na její jméno vymyslet a

Neki: Aru.... takový tataráááák!

Kitsune: blbě na ni hledíc se začne smát* Dobrý

Neki: Mi to připomělo tatarák!

Neki zase perlila co myslíte? Ještě jsem se neodvážila jít ven v sukni, ale Kitsune už to zkoušela. Já kdo ví proč ne. Prostě se mi nechce.

Brzy bych snad měla mít novou paměťovku do mobilu. Těším se na ni! Už tak ji mám malou ap otřebuji novou. Pak bych si chtěla vyprosit červený kryt na baterii s ornamentama. Můj mobil se jmenuje Ruki a tohle se mi k němu prostě líbí. Těžko říci a ještě jiná sluchátka.

Včera mi králík málem oškubal kanárka. Lítal kolem něj tak lilina rafla a ukousla mu kousek ocásku. Lilinka se jen tak nedá. Včera jsem taky fotila fotky mých mazlíčků. Až to bude v PC dám vám to sem, protože ty fotky- a zvláště jedna- je hrozně povedená. Ukazuje toho tolik! Ne dobře, měla bych se uklidnit. Za chvíli nám končí hodina a my jdeme do třídy. Trochu se budu asi nudit jako vždy. Doma si pak sednu a pobudu s miláčky, udělám si věci do školy, možná přednastavím referát a bude to.

Zítra máme jít na přednášku: Láska ano, děti ještě ne.... Takže se budu nudit. Ale vypadá to, že tam půjde i třída Ruměnky, tak snad mi bude dovoleno sednout si poblíž a s trochou štěstí si povídat o tom co nás zajímá. Však se uvidí *lituje toho, že Kitsune prostě nechodí s ní do třídy nebo na naší školu. Možná se to i jednou splní, že budeme na stejné škole i když kdo ví kam nás osudy zavedou. Trochu se bojím přestoupit na jinou školu, mám strach, že už nebude tolik času, ale já si ho najdu, alespoň na tu chvíli. Věřím, že to dáme. Jinak se budu psychycky připravovat na zítřejší tělocvik- údajně volejbal má začít hrát i Kitsune avšak kdo ví- a pak na samotný volleyball. Je to vážně jediný sport který men baví, ale nyní už konec budu muset jít... \za minutu zvoní\

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat