sobota 20. listopadu 2010

Mám podezření že...

Mám podezření že

že Masashi je ve skutečnosti Yu-ki z Malice Mizer. Může to býti ovšem prachbídná doměnka, ale právě jsme se s Kitsune dívali na Gardenia od Malice Mizer a Yu-ki tam měl stejnou bassovku jako Masashi. Už dříve jsem říkávala: ,,Tuhle bassovku jsem u nějaké skupiny viděla" a vím že jsem zmínila Manu  Kitsune mi říkala: ,,Ne Mana měl modrou." Ale zase tak daleko jsem nebyla od pravdy nuže. No co takhle říci navíc se i píše, že Masashi pomáhal i Közimu na sólovce jako bass a o Yu-kim je známo, že Közimu vážně pomáhá. Možná i toto bude takové vysvětlení proč se Masashi přidal k nim. Proč někdo takto neznámý. Těžko říci. Může to být doopravdy jenom domněnka, ale třeba ne...
Pokud o tom někdo něco z vás ví více byla bych ráda, jelikož moc anglicky neumím takže ne vše přeložím -i za pomocí překladače- dobře a navíc, ani jsem nenašla, zda-li je Yu-ki v nějaké jiné skupině.

Žádné komentáře:

Okomentovat