středa 17. listopadu 2010

Aikaryu- návrat do dětství

Chvíli jsem uvažovala, kam tohle zařadit a nakonec jsem se rozhodla, že to zařadím do ostatních.


Aikaryu je méně známá skupina, a já se k ní dostala tak, že jsem hledala staré skupiny člkenů Versailles. Tak třeba Teru. Ano, tohle je skupina Teru. Docela mne překvapilo, že Teru takto vypadal. Byl jedním z těch, kdo se převlékal za dívku.
Hrozně se mi líbí jejich téma. Takové pohádky. Našla jsme pouze dvě jejich PV jedno je něco jako Dracula a druzí jsou Piráti. Dám vám je sem. Už jsme z pohádek snad vyrostla, lae tohle jsem si velmi oblíbila...


1. Susume! Pirates


(Teru je ten v tom růžovém xD)

2. Kyuuketsu


 (Teru je ten, kdo má offinu na levé straně a má tu hnědou kytaru)


A ještě jedno video. Tohle mne docela viděsilo a uvědomnění, že Teru již nemusel být s námi... tehdy jsme o něm nic nevěděla ale i tak... To auto to šedé je auto jeho skupiny Aikaryu:


(Dokonce bylo jen minimum zranění. Někjdo chtěl, aby 'Teru i ostatní nadále hráli)

Žádné komentáře:

Okomentovat