středa 25. srpna 2010

Cage překlad aneb Kyo je ten strašlivý

A opět další překlad. Tentokráte písničky Cage. Od Dir en grey ji mám asi nejradši.



 


Original text:

shibire wo kirashiteru boku wa mado no chi wo hiki sado no kimi wo matsu
dekireba doku no baiser de
hitan yue ni bitoku miezu kimi wa saigo no mama de
kioku umete kizukarenu you ni saigo no mama
tokei wa hidarimawari demo okashita tsumi wa kaereru
saisho de saigo no rikaisha yakitsukete
iyagaru boku wo mite tsuyoku soshite yasashiku muriyari no tetsudan
keshite kimi ni wa ienai
kawa no kishimu oto ga itai kizu wo fukamete yukou
shittobukai kimi wa itsudemo reiketsu na no?
osanai koro no gyakutai ga ne ima demo wasurezu ni itai
naze mama wa inai no oshiete yo
itsu ka wa yasashisa ni kizuite haha naru "yurikago" no naka de
hitsuu yue ni mae ga miezu boku no saigo no mama de
semete kimi ni kizukarenu you ni saisho no mama
tokei wa hidarimawari demo okashita tsumi wa kaereru
saisho de saigo no rikaisha kowashita
boku ni wa yasashisugita no ka naa? mukashi no torauma wo utsushi
saigo no kimi made kowashita boku wa sado?


Překlad:

Netrpělivá masochistický krev mi proudí v žilách, čekám na tebe, sadistaPokud bych to mohl udělat s otráveným polibkemKvůli utrpení nemohu vidět sílu, si poslední matkaPaměť selhala, tak nepochopíš první matkuI přesto, že hodiny jdou zpět, hřích, který jsem spáchal, nemůže být změněn
První a poslední osoba, která mi rozuměla, se mi vryla do pamětiProhlédaje na mě, silně se bránícího a pak ohleduplně bojujícího za rozhodnutíNikdy ti nemohu říct
Vŕzgavý zvuk kůže mi ubližuje, pojďme prohloubit tu ránu
Ty, strašně žárlivý, si stále tak chladnokrevný?
Ani teď nechci zapomenout na zneužití mého dětství
Proč nemám matku? Řekni mi ....
Někdy chápu laskavost mé mámy jako "svíčku" ...
Kvůli úzkosti před sebou nemohu vidět svoji poslední matku
Alespoň tak, že někdy nepochopíš první matku
I přesto, že hodiny jdou zpět, hřích, který jsem spáchal, nemůže být změněn
První a poslední osoba, která mi rozuměla, se mi vryla do paměti
Byla si na mě příliš milá? Odraz traumatu před dlouhé doby
Zničil jsem tě, jsem tedy sadista?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat